Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tlf. håndtering når man har flere firmaer??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har efterhånden flere selskaber igang og flere under opsejling og i den forbindelse, begynder det at blive lidt omfattende med håndtering af opkald fra det ene og andet firma, så hvad gør I, der står i samme situation?
Ikke fordi der er vanvittig mange opkald fra de enkelte firmaer, men mere fordi, man jo fra hvert firma skal have mulighed for at kontakte mig. Vi snakker primært firmaer uden andet personale end mig selv.

Min udfordring er at jeg ikke orker at rende rundt med 2 mobiltelefoner, men vil omvendt heller ikke sætte mit privat mobil-nummer på som firma-nr, på de enkelte sites osv. Vi er derfor ude i noget omstilling fra firma-numrene til min private-mobil, men hvad findes der af systemer der også kan vise hvilket firma der ringes fra, når opkaldet først skal igennem denne omstilling. Findes det overhovedet?? Huh?

Dbh fra Jørgen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:20

Jeg har samme udfordring, så enten skal jeg snart have outsourcet det eller have dual sim mobiler som ikke sælges gennem normale kanaler her i DK.

Har overvejet import af dem, da der er 1000vis der har samme udfordringer.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25

Lagersalg123 - JEN:

Jeg har samme udfordring, så enten skal jeg snart have outsourcet det eller have dual sim mobiler som ikke sælges gennem normale kanaler her i DK.

Ja.... men hvad nu hvis man har flere end 2 firmaer? dual-dual sim? eller 2 med dual sim?

Oh oh.... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:27

Lagersalg123 - JEN:

Ja, men uanset hvad så vil jeg aldrig skifte fra min Iphone, så med mindre at Apple kommer med en Iphone med mindst 6 Sim-kort, så er det desværre heller ikke en option Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:29

Telia har noget der hed probiz, det er den løsning du mangler

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 11:29

Her kunne en løsning være et IP-telefon nummer, hostet hos en udbyder med et avanceret telefonanlæg (pbx). Der findes efterhånden en hel del udbydere af IP-telefoni, som samtidigt tilbyder avancerede funktioner, som et professionelt telefonanlæg (pbx) med viderestilling, tlf.svarer, kø-funktion osv.

Alternativt kan man selv, forudsat man har mod på det, selv sætte et IP-telefonanlæg op, som f.eks. det gratis fra 3cx.com (Windows) eller det gratis Trixbox (Linux). Med begge er det muligt at lave avancerede løsninger.

Mon ikke der er nogle udbydere der byder ind med en løsning ?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jørgen

Vi har mange kunder der benytter Firmafon til lige nettop dette.

Med Firmafon kan du oprette et hovednummer til din virksomhed som du så kan sætte op til at ringe til din mobiltelefon, IP-telefon, fastnettelefon eller skype. Du kan også sætte telefonmenu, velkomst osv op så din virksomhed kommer til at fremstå langt mere pro.

Når en kunde ringer til dig igennem Firmafon vil du på din mobil blive ringet op af dit firmas hovednummer, på denne måde har du mulighed for at præsentere dig med den rette titel og firmanavn når du tager telefonen.

Nu kan jeg se at du er Amino plus medlem, så kan jeg glæde dig med at vi i dag lancere Amino plus rabat.

Jeg håber Firmafon kan hjælpe dig :) 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den simple løsning: Køb et 70-nummer til hvert firma, omstil det til din mobiltelefon. Du betaler taksten for omstillingen (er gratis, hvis du omstiller til fastnet i stedet), men du kan se nummeret på den, der kalder op, uden at offentliggøre dit mobilnummer. 70-numre kan desuden, ved tilkøb, sættes op til at give besked, hvis der ringes udenfor åbningstid.

Den næsten lige så simple løsning: Køb et 70-nummer til hvert firma, omstil til en service som firmafon.dk. Dér får du mulighed for kø-system, åbningstider, kald på flere telefoner samtidig osv.

Den lidt større løsning: Køb et 70-nummer til hvert firma og køb telefonservice hos f.eks. CityCallCenter. De tager alle din kald og viderestiller til dig. Du kan bestemme om du vil tage kaldet eller ej - gør du det ikke, får du en e-mail med telefonbesked og kan ringe tilbage når du har tid.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:37

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 20:35

Niklas:

Hej Jørgen

Vi har mange kunder der benytter Firmafon til lige nettop dette.

Med Firmafon kan du oprette et hovednummer til din virksomhed som du så kan sætte op til at ringe til din mobiltelefon, IP-telefon, fastnettelefon eller skype. Du kan også sætte telefonmenu, velkomst osv op så din virksomhed kommer til at fremstå langt mere pro.

Når en kunde ringer til dig igennem Firmafon vil du på din mobil blive ringet op af dit firmas hovednummer, på denne måde har du mulighed for at præsentere dig med den rette titel og firmanavn når du tager telefonen.

Nu kan jeg se at du er Amino plus medlem, så kan jeg glæde dig med at vi i dag lancere Amino plus rabat.

Jeg håber Firmafon kan hjælpe dig :) 

Hej Niklas
Jeg vil tage et seriøst kig på jeres produkt for at se om det er noget af det jeg eftersøger og så vender jeg lige tilbage til dig. Ser umiddelbart rigtig fornuftigt ud Smile

Tak for alle øvrige forslag, som jeg også vil kigge lidt nærmere på...

Dbh fra Jørgen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)