Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken udbyder skal jeg vægle til et større site?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken udbyder skal jeg vægle til et større site? 5GB burde være rigeligt da det kun er data og "få billeder", men vil one.com være optimalt? Der skal kunne være 10.000 besøgende på en dag uden problemer :)

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:44

Så skal du i hvert fald ikke vælge en udbyder som lover dig gratis traffik - for hvis du får nok at det så lukker de bare sitet :)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:16

Nej, One.com vil ikke være optimalt - men det kan måske være den bedste balance mellem pris og kvalitet.

One er alt andet lige et hostingselskab, der har valgt at konkurrere på pris og det kan kun lade sig gøre ved at slække på kvaliteten.

Du skal stille dig selv to spørgsmål:

1. Hvilken kvalitet har jeg brug for?
Og det gælder hele vejen rundt: oppetid, døgnsupport, trafikmængde, pladsmængde, renommé 

2. Hvilken kvalitet har jeg råd til?

Hvis der sammenfald mellem de to - og for eksempel one.com kan honorere dine kvalitetskrav - så har du sikkert fundet den bedste løsning tillige netop din opgave med dine behov.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:55

Hej Casper

Jeg skrev et for snart lang tid siden et lille blogindlæg om det at vælge udbyder til en større hostingopgave : http://www.ivaerksaetterbloggen.dk/?p=20

Du kan evt. læse det og tage de ting du mener du kan bruge med i din videre søgen efter en udbyder.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:00

Ellers kunne du tage et kig på hostingfirmaer i Tyskland. Jeg ved at man kan leje rigtig gode servere til ret billige penge dernede, som er både hurtige og stabile.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)