Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandske priser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Ja jeg har et lidt underligt spørgsmål.

Står og skal kode nogle priser som skal være på dansk, men kommer man fra US så skal de omregnes til engelsk og kommer man fra tyskland så EUR. Alt det kan jeg skam godt finde ud af, MEN kurserne ændres konstant og mit spørgsmål er så:

Er der nogle måder, steder eller noget man kan købe sig til hvor at man kan trække kurser ud fra? feks om man måske kunne lave en aftale med valutakurser om at man måtte få et eller andet API som så kunne omregne valutaen til den gældende i det land?

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:22

Der er fast kurs på Euroen... Så den ændre sig altså ik vs kronen!

Så den eneste kurs du skal overvåge er $... Og så kan du spørge dig selv, om det europæiske marked ik er langt mere attraktivt end USA i første omgang...

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 21:25

Fashion-Seller:

Der er fast kurs på Euroen... Så den ændre sig altså ik vs kronen!

Så den eneste kurs du skal overvåge er $... Og så kan du spørge dig selv, om det europæiske marked ik er langt mere attraktivt end USA i første omgang...

Det er til vores internationale browserspil hvor der er flest brugere fra USA hehe. Så det ville da være rart at de kunne få den rette pris. Men det var mere generelt alle priser. både SE, NO, UK osv.

Jeg ved det er muligt men kan ik lige hitte ud af hvordan

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 21:29

Det er ikke helt korrekt kursen på Euroen svinger, den svinger bare ikke så meget,,

Topic: men er det til at have liggende på siden ?

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:30

Du skal vel ik bruge realtime kurserne, men mere de kurser bankerne tager...

I såfald kunne du evt kontakte din bank, og høre om du kunne trække dem fra deres system...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:32

Cawi:

Det er ikke helt korrekt kursen på Euroen svinger, den svinger bare ikke så meget,,

Den svinger da ik i forhold til den danske krone... Den er ligesom låst fast til Euroen...

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 21:54

Cawi:

Topic: men er det til at have liggende på siden ?

Ja pt har vi vores priser statisk i £ men idet at vi har mulighed for at se hvor brugeren kommer fra så kunne vi ligeså godt yde den service at kunne tilbyde kunden den pris han kan forholde sig til. Dog har jeg set andre tilfælde hvor de har sat en udlandsk pris statisk og så er den ikke blevet opdateret i 3-6 mdr og wupti så tjener brugeren fedt på at betale i den valuta fremfor en anden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)