Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om, hvorvidt Thor kan "begrænse" mulige emner i retning af din forslåede business, og derved give en besparelse, Dog skal du regne med, at få den korrekte og bedste investor kræver en del tid, møder, frustrationer, imødekommenhed, irritation, hårrivning osv osv osv... og derved bruges der tid og penge på den slags uden garantier. Ved at bruge en professionel formidler, så går man målrette i klinch med dem i porteføljen som har det område du søger som mål for sin inverstering. Min pointe er, at uanset hvor du måtte finde investoren, så er det under alle omstændigheder godt at have fagfolk på sidelinien. Husk derfor i enhver situation hvor du nærmer dig et resultat, der skal du have egen repræsentant som bisidder som kan være "Djævlens Advokat". Jeg håber du finder midlerne. God vind. |
Thomas Lybek:Tusind tak drenge for svarene. Tager lige kontakt til min egen advokat imorgen. Så må han lige træde til.
Kunne godt være jeg har brug for den finansering, men jeg vil ikke lyde som så mange andre herinde som "tigger" penge. Er lidt i tvivl om man bliver taget seriøs med sådan nogle indlæg på amino. Og har det også bedst med at snakke face to face når det er så mange penge.
I det vi ikke snakker flere millioner, tror jeg måske du skal ned og snakke med banken og fremlægge din idé.
Det må være muligt, at fremskaffe den nødvendige kapital gennem banken :)