Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pæren er Tændt og Ideén formuleret.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:
Har kigget lidt på virksomhedsguide, og kan se man faktisk skal betale en sum penge uden at være sikker på at finde en partner. Er der ikke nogen investorer her på amino? Her ved man dag man kan stole på folk ;)

Nu skal jeg ikke kunne udtale mig om, hvorvidt Thor kan "begrænse" mulige emner i retning af din forslåede business, og derved give en besparelse,

Dog skal du regne med, at få den korrekte og bedste investor kræver en del tid, møder, frustrationer, imødekommenhed, irritation, hårrivning osv osv osv... og derved bruges der tid og penge på den slags uden garantier.

Ved at bruge en professionel formidler, så går man målrette i klinch med dem i porteføljen som har det område du søger som mål for sin inverstering.

Min pointe er, at uanset hvor du måtte finde investoren, så er det under alle omstændigheder godt at have fagfolk på sidelinien.

Husk derfor i enhver situation hvor du nærmer dig et resultat, der skal du have egen repræsentant som bisidder som kan være "Djævlens Advokat".

Jeg håber du finder midlerne.

God vind.

Køb ren argan olie her

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 11:12

Thomas Lybek:

Tusind tak drenge for svarene. Tager lige kontakt til min egen advokat imorgen. Så må han lige træde til.

Kunne godt være jeg har brug for den finansering, men jeg vil ikke lyde som så mange andre herinde som "tigger" penge. Er lidt i tvivl om man bliver taget seriøs med sådan nogle indlæg på amino. Og har det også bedst med at snakke face to face når det er så mange penge.

I det vi ikke snakker flere millioner, tror jeg måske du skal ned og snakke med banken og fremlægge din idé.

Det må være muligt, at fremskaffe den nødvendige kapital gennem banken :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:23

Lagersalg123 - JEN:

Dog skal du regne med, at få den korrekte og bedste investor kræver en del tid, møder, frustrationer, imødekommenhed, irritation, hårrivning osv osv osv... og derved bruges der tid og penge på den slags uden garantier.

haha den fase har jeg været igennem bare ved at lave planen ;)
Jeg har allerede min egen advokat som jeg bruger ved mit nuværende firma. Han kan godt være djævlens advokat ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 11:25

Denni Pultz Gottfredsen:
I det vi ikke snakker flere millioner, tror jeg måske du skal ned og snakke med banken og fremlægge din idé.

Det må være muligt, at fremskaffe den nødvendige kapital gennem banken :)

Ja det skulle nu nok lade sig gøre. Men de tjener rigeligt med penge på mig lige nu.
Og så var ideen også lidt at det skulle være et trekants drama mellem investor, Mig, og Webudvikler. Banken vil bare være en bremseklods hvergang der skal laves noget nyt og tænkes i nye baner. (Been there done that)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 14:06

Godt så. Budgettet er lavet og etableringsbudgettet siger kun 98.000 (For at holde det under 100.000)

Prøvede som i tidligere har nævnt at snakke med banken, men de er åbenbart gammeldags og vil ikke gå ind i projektor med hjemmesider. Selvom jeg sagde pengene vil være hjemme ca 6 mdr. efter siden går online. Mærkeligt.

Kan godt forstå hvad i mener med hårrivning :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:14

Nu har jeg snakket med min advokat og vi har sammen lavet en hemmelighedserklæring.

Så skal jeg have kontakt med nogle investorer.
Så jeg vil da spørge først her på Amino om der er nogle som kunne være interesseret i at se/diskutere lidt om mit kommende projekt.??

Jeg hører til omkring Horsens, så er man fra disse kanter vil det nok være nemmest at få et samarbejde.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)