Jeg har godt nok aldrig hørt om at twitter også har fansider, men det lyder da spændende.
Lige udmiddelbart ville jeg da nok tro at det bedste var at bruge facebook, men i og med at jeg aldrig har prøvet Twitter's løsning, så kan jeg ikke give dig et sikkert svar på dette.
Jeg kan ikke rigtig forstå at firmaer vælger at benytte sig af Twitter på deres website, kan ikke rigtig se pointen i det... Så er der folk med firmaer der benytter sig af Twitter - Hvorfor?
Det er sådan her: En virksomhed kan lave en profil som alle andre på twitter. Og så kan virksomheden bruge den som "fanside".
Jeg vil også tro at Facebook er det bedste.
Jeg vil dog bare høre hvor udbredt Twitter er.
Det er jo ikke alle der har en profil på facebook men måske kun har en twitter profil. Måske er det derfor virksomheder bruger twitter? Til at fange dem der ikke bruge Facebook.
Twitter er mere en slags "garenteret" nyhedsbrev - der er kæmpe chance for at dine followers læser de 140 bogstaver og tager imod din kampagne dér, end havde det været i en tilbuds email. Twitter fungere skide godt på det punkt og Facebook's status opdateringer kan af og til blive overset - eller misforstået som værende noget spam.