Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger DIN virksomhed Twitter?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg er på det sidste begyndt at bruge Twitter, og har fundet ud af at man kan lave "fansider" ligesom man kan på Facebook

Så af ren interesse vil jeg bare vide om din virksomhed bruger det? Smile

Jeg er nemlig lidt i tvivl om Twitter er ligeså populært som Facebook er I virksomhederne. 

DBH 

Jonas Donbæk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:27

Hej Jonas.

Jeg har godt nok aldrig hørt om at twitter også har fansider, men det lyder da spændende.

Lige udmiddelbart ville jeg da nok tro at det bedste var at bruge facebook, men i og med at jeg aldrig har prøvet Twitter's løsning, så kan jeg ikke give dig et sikkert svar på dette.

Jeg kan ikke rigtig forstå at firmaer vælger at benytte sig af Twitter på deres website, kan ikke rigtig se pointen i det... Så er der folk med firmaer der benytter sig af Twitter - Hvorfor?

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 20:44

Hej igen.

Jeg tror jeg har misforstået det. 

Det er sådan her: En virksomhed kan lave en profil som alle andre på twitter. Og så kan virksomheden bruge den som "fanside". 

Jeg vil også tro at Facebook er det bedste. 

Jeg vil dog bare høre hvor udbredt Twitter er.

Det er jo ikke alle der har en profil på facebook men måske kun har en twitter profil. Måske er det derfor virksomheder bruger twitter? Til at fange dem der ikke bruge Facebook.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:05

Twitter er mere en slags "garenteret" nyhedsbrev - der er kæmpe chance for at dine followers læser de 140 bogstaver og tager imod din kampagne dér, end havde det været i en tilbuds email. Twitter fungere skide godt på det punkt og Facebook's status opdateringer kan af og til blive overset - eller misforstået som værende noget spam.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14

Hej

Jeg har da twitter-konto både privat og for firmaet, men firmaet er mere en markering end noget andet.

Der sker ikke ret meget erhvervsmæssigt på twitter, iøvrigt ligesom facebook med mindre, man sælger B2C.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)