Hej! Nu er jeg endelig blevet færdig med at tilpasse et phpBB forum, så det ligner noget jeg kan være tilfreds med. Det nye forum er et foto forum og skal faktisk minde meget om amino, bare indenfor fotografering. Altså der skal være plads til den super professionelle, men også amatøren. Jeg vil gerne høre jeres meninger om siden. Kunne også godt tænke mig at høre om I har nogle gode idéer til hvordan jeg får skabt liv på siden - det kommer jo ikke af sig selv. Til sidst: hvis der er nogle der er fotointeresseret, skal I være meget velkomne til at tilmelde jer. I vil være med til at præge siden fra start og vil med tiden kunne få indflydelse som redaktør, hvis det skulle have interesse. Du finder siden her: foto-forum.dk |
Ser okay ud siden
siden mangler selvfølgelige trafik
skaf masser af links til siden
skriv til familie og vener de skal oprette sig
skriv til fotografer de skal oprette sig
lav annoncer med fotografer
køb evt. google adwords og skriv til fotografer de kan oprette sig med et links til deres hjemmeside .
Lav nogle tilbud gratis oprettelse annonce , i opstart fasen, det er svært at få liv vis alt er gratis så lav nogle annoncer på hjemmeside og markedsføre dig massivt og tjen penge