Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes Yes yes tæsk til jante ;D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dette indlæg kunne både ligge i et tilbud til alle Aminos brugere, eller her under Jante tæskeren... Og bare for at prøve noget nyt, så vælger vi i dagens anledning den sidste ;D

Fra næste uge kan alle vores kunder i hele Europa nyde godt af, at der er fuldt fart på webshop og salget generelt!
For vi får nye fragtpriser! 8 euro er den nye sats med levering i hele EU indenfor max 6 dage. Med fuld forsikring, tracking osv! MEGA HERRE NICE ;D

Så nu bliver det endnu billigere at købe designer solbriller, gucci tasker - bælter - accessories mm, tøj, smykker osv... Og det er kun begyndelsen...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:29

Fashion-Seller:

Dette indlæg kunne både ligge i et tilbud til alle Aminos brugere, eller her under Jante tæskeren... Og bare for at prøve noget nyt, så vælger vi i dagens anledning den sidste ;D

Fra næste uge kan alle vores kunder i hele Europa nyde godt af, at der er fuldt fart på webshop og salget generelt!
For vi får nye fragtpriser! 8 euro er den nye sats med levering i hele EU indenfor max 6 dage. Med fuld forsikring, tracking osv! MEGA HERRE NICE ;D

Så nu bliver det endnu billigere at købe designer solbriller, gucci tasker - bælter - accessories mm, tøj, smykker osv... Og det er kun begyndelsen...

D var sku da billigt!

Er det den officielle tyske post pris eller jer der bare har rettet jeres egen pris ind til de 8€?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:42

Eeeeeij, hallo - hvor er det dog mange fede ting du har!!!
Jeg må desværre indrømme, at jeg aldrig har fået kigget - for jeg har altid troet du kun havde solbriller...og lige netop solbriller er ikke lige min kop te af bestille over nettet. Men nøj da! FEEED SHOP! Du har jo mange mange gode ting!

Nice:-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rikkepigen:

Det er vist det rigtige ord.

Det er nogle fragtpriser som giver stof til eftertanke!  Håber det giver et endnu større boost for dig!Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:53

Anders Sorensen:

D var sku da billigt!

Er det den officielle tyske post pris eller jer der bare har rettet jeres egen pris ind til de 8€?

Vi sender skam ik med posten, vi sender KUN med UPS ;D

Og nej det er ik officielle priser... Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:54

Rikkepigen:

Eeeeeij, hallo - hvor er det dog mange fede ting du har!!!
Jeg må desværre indrømme, at jeg aldrig har fået kigget - for jeg har altid troet du kun havde solbriller...og lige netop solbriller er ikke lige min kop te af bestille over nettet. Men nøj da! FEEED SHOP! Du har jo mange mange gode ting!

Mange tak... Der kommer meget andet på i løbet af de næste par mdr end kun solbriller. Men et skridt af gangen hehe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:55

Henrik Krogh:

Rikkepigen:

Det er vist det rigtige ord.

Det er nogle fragtpriser som giver stof til eftertanke!  Håber det giver et endnu større boost for dig!Yes

Hvis det ik booster, så er der intet der gør hehe... Bliver lidt spændende at se, hva kundernes reaktion bliver ;D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42

Hej

Nu blev jeg da godt nok også nysgerrig, grundet Rikkepigens indlæg, så jeg har hurtigt fået bogmærket siden, så den ikke lige ryger væk igen.

Flot og meget interessant.

Held og lykke med de nye varer til Fashion-Seller

Time for Spring

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:46

Fashion-Seller:
Mange tak... Der kommer meget andet på i løbet af de næste par mdr

FashionWax - FashionShampoo - FashionCreme - FashionConditioner - FashionBodywash i denne emballage

http://gbproductsstore.dk/produkter/6-shampoo/

ikke for voksen naturligvis...

hehe - bare et bud hvis du skulle være interesseret..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:54

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Nu blev jeg da godt nok også nysgerrig, grundet Rikkepigens indlæg, så jeg har hurtigt fået bogmærket siden, så den ikke lige ryger væk igen.

Flot og meget interessant.

Held og lykke med de nye varer til Fashion-Seller

Time for Spring

Hilsen

Tonny

Mange tak ;D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)