Er det ikke modigt at sælge sådan noget udfra 'antal sider'. I princippet kan hele Harry Potter bogen stå på en HTML siden. Jeg har mange sider med meget tekst, eksempelvis Canal Digital, der vil jeg mene det lyder billigt hvis du kan rette sådan en side for 11,99 DKK :-).
Btw. det er helt sikkert noget som er tiltrængt, så kan du få lavet et konkret produkt til en overkommelig pris, så er der et markede :-).
kontaktsiden ville jeg skrive øverste oppe alle kontakt informationerne
priser er svære at finde ud ad , jeg tror som den anden , det er bedste at beregne per ord , med der er selvfølgelige sværheds grader for svær en tekst er , så priser kan måske svinge lidt i nogle tilfælde
nu er du jo skribent så jeg ville anbefale at lave en blog på hjemmeside og skrive nogle velskrevet tekster på side og derved skabe indhold til søge maskiner og derved få en masse gratis besøgene til hjemmesiden ,der måske bliver kunder
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Helt enig med ovenstående det er en flot hjemmeside, og vi er helt klart mange der kunne bruge din hjælp.
Det eneste jeg ikke rigtigt syntes fanger er billedet i din header, måske en header med nogle tekster/ord på kryds eller tværs samt et nogle ordbøger i baggrunden, ville passe bedre til hjemmesidens formål.
Jeg vil helt sikkert overveje at få en anden header, som er lidt mere relevant.
Og jeg skal lige snakke med mit computer-geni om det forsidebillede, det skal jo gerne linke hen til noget mere uddybende eller kontaktformularen.
Bliv endelig ved med at kom med tips og tricks... Jeg suger dem til mig ;)
Og glem ikke: For at få lidt flere referencer, tilbyder jeg stadig gratis
korrekturlæsning af din hjemmeside, dette gælder for de næste 4 der kontakter mig og så har du din side gennemlæst allerede i næste uge. Interesseret? Kontakt mig i dag!