Jeg har haftt fat i dem tidligere, men de er selv på alle markeder osv (hvis vi tænker på de samme), så de vil af gode grunde ikke sælge til nogen fornuftige priser.
Men tak for det, jeg giver ham da lige et kald i morgen..
Jeg har haftt fat i dem tidligere, men de er selv på alle markeder osv (hvis vi tænker på de samme), så de vil af gode grunde ikke sælge til nogen fornuftige priser.
Men tak for det, jeg giver ham da lige et kald i morgen..
Men hvis du nu får nogle kontakter i Kina med nogle ok Våben. FPS: 380+ så kan jeg nok give dig en røvfuld af kontakter som du kan sælge til. Hardball-shoppen, Multishoppen, og mange flere. For små til selv at tage hjem, men vil gerne købe mindre partier
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Sælg for guds skyld sikkerheds udstyr med til ansigtet.
Evt. giv et par gratis briller/fullface maske med, hver gang der er nogle der køber en. og de billige kræmmer pistoler ender 99% af gangene ved de små børn "Da de jo er fuldtstændig uskyldige, nu de kun koster 39,95-"
Jeg er ivrig Hardball spiller, og har SET en 30 kr. pistol, skyde en mand blind på det ene øje. selvom den 6mm kugle på 0.20gram kommer med sølle 40-60m/s, så ER det et våben ;) Og når børn laver ulykker med 'legetøjspistolerne' ender alt skraldet fra politikkerne tilbage på os, som faktisk ser på det som en Sport.
Nu sælger vi blot videre til kræmmere og butikker, så jeg kan (desværre) ikke styre det. Men, vi har selv Sikkerhedudstyr hjemme, og ser også helst alle vores kunder køber dette.
Der er bare et kæmpe marked for softguns, og vi har en kæmpe efterspørgsel på produkterne.
Sælg for guds skyld sikkerheds udstyr med til ansigtet.
Evt. giv et par gratis briller/fullface maske med, hver gang der er nogle der køber en. og de billige kræmmer pistoler ender 99% af gangene ved de små børn "Da de jo er fuldtstændig uskyldige, nu de kun koster 39,95-"
Jeg er ivrig Hardball spiller, og har SET en 30 kr. pistol, skyde en mand blind på det ene øje. selvom den 6mm kugle på 0.20gram kommer med sølle 40-60m/s, så ER det et våben ;) Og når børn laver ulykker med 'legetøjspistolerne' ender alt skraldet fra politikkerne tilbage på os, som faktisk ser på det som en Sport.
Undskyld for OT :)
Hvor kommer du fra i landet.?? Hvis du har et hold så er vi klar til en kamp. Skriv til os inde på vores forum.