Softguns der kan skyde plastickugler vil ALDRIG kunne betragtes som legetøj og SKAL heller ikke. Tror man det, så skal man have sin hjerne vasket.
Sorry.... skulle lige have det ud..... Har selv spillet hardball og har set episoder der ikke bør snakkes om.
Hej,
rolig, rolig, rolig ;-)
Jeg fik nok tolket mig lidt forkert.
Dog menes der altså ikke de dyre ''rigtige' softguns, blot de billige softgun som handles på bla. kræmmermarkeder, - De kan selvfølgelig forsage skade, men det er sgu begrænset.
Jeg er ganske rolig.... var blot ved at skyde en kammerats øje ud med en af de proffe modeller. Selvom vi bad ham tage briller på.
parti-salg.dk:
Dog menes der altså ikke de dyre ''rigtige' softguns, blot de billige softgun som handles på bla. kræmmermarkeder, - De kan selvfølgelig forsage skade, men det er sgu begrænset.
Tag et pillet kogt æg og skyd på det med den. Går det i stykker? Så er det ikke legetøj og der skal vejledning til at sælge det. Derudover bør det så ikke sælges til børn.
parti-salg.dk:
Vil ikke starte en diskusion, så vi stopper her
Velkommen på et debatforum :) Diskussionen stopper ikke bare fordi du siger det ...hehe
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....