Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger softgun, legetøj mv.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi søger større og mindre restlagere, eller leverandører af softgun og andet legetøj.

Hvis du har nogen varer som vi kan bruge er du meget velkommen til og kontakte os, på tlf. 5353 9333 eller info@parti-salg.dk

Ser frem til og høre fra dig!

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:18

Hvis det er professionelle softguns kan du se på actionsportgames.com.

De har ene retten på mærket Classic Army som er et super kendt mærke og kvaliteten er i top.

(Spiller Hardball i fritiden Stick out tongue )

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 16:11

Thomas Lybek:

Hvis det er professionelle softguns kan du se på actionsportgames.com.

De har ene retten på mærket Classic Army som er et super kendt mærke og kvaliteten er i top.

(Spiller Hardball i fritiden Stick out tongue )

Hej Thomas,

Det var nok relevant lige og fortælle at det ikke skal være prof. sofguns

Men ellers tak for svaret :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:13

hehe okay... Kan også blive dyrt at købe dem hjem med en gennemsnitspris på 2100 ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 16:20

Hej,

Vi har meget stor efterspørgsel på produkterne, så tænkte amino var det rette sted.

Vi har søgt en del i kina ved vores leverandører, men synes ikke umiddelbart vi kan finde noget :)

Mvh

Rasmus Nielsen

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:01

Hej

Reglerne er blevet strammet meget op i Kina og der kommer næsten ingen softguns ud af landet.

Vi får dog en container hjem først i maj med masser af våben og tilbehør

Har også en del på lager så du kan skrive om du er interesseret i dette?

thistedtraders@mail.dk

mvh

The Trader

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:08

parti-salg.dk:
softgun og andet legetøj

Softguns der kan skyde plastickugler vil ALDRIG kunne betragtes som legetøj og SKAL heller ikke. Tror man det, så skal man have sin hjerne vasket.

Sorry.... skulle lige have det ud..... Har selv spillet hardball og har set episoder der ikke bør snakkes om.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 20:18

Niels:

parti-salg.dk:
softgun og andet legetøj

Softguns der kan skyde plastickugler vil ALDRIG kunne betragtes som legetøj og SKAL heller ikke. Tror man det, så skal man have sin hjerne vasket.

Sorry.... skulle lige have det ud..... Har selv spillet hardball og har set episoder der ikke bør snakkes om.

Hej,

rolig, rolig, rolig ;-)

Jeg fik nok tolket mig lidt forkert.

Dog menes der altså ikke de dyre ''rigtige' softguns, blot de billige softgun som handles på bla. kræmmermarkeder, - De kan selvfølgelig forsage skade, men det er sgu begrænset.

Vil ikke starte en diskusion, så vi stopper her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:23

parti-salg.dk:
rolig, rolig, rolig ;-)

Jeg er ganske rolig.... var blot ved at skyde en kammerats øje ud med en af de proffe modeller. Selvom vi bad ham tage briller på.

parti-salg.dk:
Dog menes der altså ikke de dyre ''rigtige' softguns, blot de billige softgun som handles på bla. kræmmermarkeder, - De kan selvfølgelig forsage skade, men det er sgu begrænset.

Tag et pillet kogt æg og skyd på det med den. Går det i stykker? Så er det ikke legetøj og der skal vejledning til at sælge det. Derudover bør det så ikke sælges til børn.

parti-salg.dk:
Vil ikke starte en diskusion, så vi stopper her

Velkommen på et debatforum :) Diskussionen stopper ikke bare fordi du siger det ...hehe

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 20:27

Hej Niels,

Jeg er godt klar over softguns kan gøre skade, men du ved intet om hvilke softguns vi søger (det har jeg beklageligvis heller ikke oplyst).

''Velkommen til et debatforum ........ ''

Du giver den bare gas på tastaturet, jeg gider dog ikke besvare yderliger.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)