|
Jeg er enig. En email på et par linjer ville være rar. Man mister tilliden til at i egentlig kan levere en ordentlig service når man efter at have sendt flere mails ikke få svar - og det er måneder siden den første mail blev sendt. Jeg har fuld forståelse for at det skal være 110% i orden når i starter, men hvorfor ikke melde det ud i stedet for ikke at melde noget som helst ud? Vi bliver nok ikke de første der hopper med på vognen efter dette, men jeg ønsker jer held og lykke, og glæder mig til at kunne afprøve jeres forhåbentlig gode service engang i fremtiden. |
jehe:Hej,
Jeg har også kun hørt mindre heldige episoder med www.billigpakkepost.dk
Derimod er jeg bekendt med, at Prime Cargo har et koncept i deres virksomhed, som hedder Online Stores.
Det ved jeg fungerer rigtig godt, da jeg kender nogle, som er kunde der i forvejen. Alt foregår med stregkode og scannere, hvilket selvfølgelig gør, at fejlraten er minimal.
Hej Jehe
Tror I får blandet tingene lidt sammen her. Prime Cargo har ikke selv noget distributions led. De har derimod et ganske glimrende lagerhotel, som vi gerne anbefaler til alle (Selv om de konkurent til os). Desuden er de stærke på import / eksport, især til og fra Asien. Så hvis man mangler lagerhotel eller fragt til Import / eksport, kan vi godt anbefale at kontakte dem.
BilligPakkepost startede mig bekendt også som lagerhotel, men har nu indgået et samarbejde, hvor de forsøger at få et alternativ til Post danmark op og stå (Ret mig gerne hvis jeg tager fejl). Jeg håber meget for dem at det lykkedes. Vi hilser det i hvert tilfælde velkommen når vi ligesom tør anbefale det til vores kunder.
Deres service på lagerhotelet ved jeg desværre ikke noget om.
Bliv gratis medlem