|
Hej Kim Det er jeg glad for at høre. Man bliver lidt utålmodig når man intet hører, så det eneste man kunne ønske, var en email på 2 linjer :) . Om det bliver sidst i maj er fint med mig, det eneste jeg har været betænkelig omkring, var om det kom igang igen. Så jeg vil da anbefale i måske sender en masse email ud med denne besked til dem der allerede er registreret. Ellers risikerer I jo også at nogle begynder at kigge sig omkring for alternativer, og en konkurrent stikker af med kunden :) Glæder mig til at komme igang, jeg er træt af at køre på posthuset :) Men jeg venter gerne på det kører optimalt. |
Jeg er enig. En email på et par linjer ville være rar. Man mister tilliden til at i egentlig kan levere en ordentlig service når man efter at have sendt flere mails ikke få svar - og det er måneder siden den første mail blev sendt.
Jeg har fuld forståelse for at det skal være 110% i orden når i starter, men hvorfor ikke melde det ud i stedet for ikke at melde noget som helst ud?
Vi bliver nok ikke de første der hopper med på vognen efter dette, men jeg ønsker jer held og lykke, og glæder mig til at kunne afprøve jeres forhåbentlig gode service engang i fremtiden.
Bliv gratis medlem