Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigpakkepost.dk

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg må vist hellere redegøre for den nuværende situation.

Vi har haft forventning til, at vi kom til at køre (med nye tekniske platforme og track & trace) tidligere, men af primært tekniske årsager er der desværre opstået forsinkelser undervejs. Der er en del terminaler der skal leveres og de skal programmeres og derefter testes. Det er en proces, vi er i gang med.

Det har været vigtigt for os, at vi relancerer med nogle tekniske platforme, som vi har gennemtestet og som vi ved fungerer. Derfor besluttede vi os for, at vi hellere må "genstarte" lidt senere end at starte med noget som ikke var ordentligt gennemtestet.

Når vi starter - og det gør vi snart - så bliver det med en overlegen logistisk såvel som teknisk platform som er gennemtestet i alle detaljer, det er muligt. Det er supervigtigt for os, at tingene fungerer og det har vi og mange andre brugt rigtig mange kræfter på de seneste uger.

Hvornår starter vi så? Nu ville det jo være uforsigtigt af mig at komme med en eksakt startdato, men vi har en klar forventning om at det bliver senest medio maj. Vi vil naturligvis melde ud så hurtigt som muligt og selvfølgelig direkte til vores eksisterende kunder.

Til slut vil jeg sige, at vi har arbejdet så intensivt på det her gennem rigtig lang tid, at jeg håber at mange af jer vil dele de positive erfaringer - som vi er sikre på at I får - med andre i de kommende måneder. Vi glæder os til at servicere såvel gamle som nye kunder med et ganske fantastisk koncept.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er jeg glad for at høre.

Man bliver lidt utålmodig når man intet hører, så det eneste man kunne ønske, var en email på 2 linjer :) .

Om det bliver sidst i maj er fint med mig, det eneste jeg har været betænkelig omkring, var om det kom igang igen. Så jeg vil da anbefale i måske sender en masse email ud med denne besked til dem der allerede er registreret. Ellers risikerer I jo også at nogle begynder at kigge sig omkring for alternativer, og en konkurrent stikker af med kunden :)

Glæder mig til at komme igang, jeg er træt af at køre på posthuset :) Men jeg venter gerne på det kører optimalt.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig. En email på et par linjer ville være rar. Man mister tilliden til at i egentlig kan levere en ordentlig service når man efter at have sendt flere mails ikke få svar - og det er måneder siden den første mail blev sendt.

Jeg har fuld forståelse for at det skal være 110% i orden når i starter, men hvorfor ikke melde det ud i stedet for ikke at melde noget som helst ud?

Vi bliver nok ikke de første der hopper med på vognen efter dette, men jeg ønsker jer held og lykke, og glæder mig til at kunne afprøve jeres forhåbentlig gode service engang i fremtiden.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jehe:

Hej,

Jeg har også kun hørt mindre heldige episoder med www.billigpakkepost.dk

Derimod er jeg bekendt med, at Prime Cargo har et koncept i deres virksomhed, som hedder Online Stores.

Det ved jeg fungerer rigtig godt, da jeg kender nogle, som er kunde der i forvejen. Alt foregår med stregkode og scannere, hvilket selvfølgelig gør, at fejlraten er minimal.

Hej Jehe

Tror I får blandet tingene lidt sammen her. Prime Cargo har ikke selv noget distributions led. De har derimod et ganske glimrende lagerhotel, som vi gerne anbefaler til alle (Selv om de konkurent til os). Desuden er de stærke på import / eksport, især til og fra Asien. Så hvis man mangler lagerhotel eller fragt til Import / eksport, kan vi godt anbefale at kontakte dem.

BilligPakkepost startede mig bekendt også som lagerhotel, men har nu indgået et samarbejde, hvor de forsøger at få et alternativ til Post danmark op og stå (Ret mig gerne hvis jeg tager fejl). Jeg håber meget for dem at det lykkedes. Vi hilser det i hvert tilfælde velkommen når vi ligesom tør anbefale det til vores kunder.

Deres service på lagerhotelet ved jeg desværre ikke noget om.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerhotel:

BilligPakkepost startede mig bekendt også som lagerhotel, men har nu indgået et samarbejde, hvor de forsøger at få et alternativ til Post danmark op og stå (Ret mig gerne hvis jeg tager fejl). Jeg håber meget for dem at det lykkedes. Vi hilser det i hvert tilfælde velkommen når vi ligesom tør anbefale det til vores kunder.

Desværre er det enormt dyrt at blive landsdækkende med styring af mange biler i hele landet og samtidig skulle holde styr på samtlige ind og udgående pakker.

Man skal have masser af penge i opstarten, og mange falder på, at de opdager hvor dyrt og besværligt det at samle tropper i form af vognmænd til den massive opgave det er.

mvh   Geeked

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:
Desværre er det enormt dyrt at blive landsdækkende med styring af mange biler i hele landet og samtidig skulle holde styr på samtlige ind og udgående pakker.

Ja, og det er der desværre mange, der stadig ikke formår, selvom de har eksisteret i mange år No

Dejligt med et alternativ Kim!

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Man skal have masser af penge i opstarten, og mange falder på, at de opdager hvor dyrt og besværligt det at samle tropper i form af vognmænd til den massive opgave det er.

Ja og udover at finde vognmænd bør man vel også sørge for at det er *ordentlige* vognmænd der kan finde adresserne, som ikke blot skriver under på kundens vegne, som ikke blot stormer ind i helt forkerte virksomheder og smider pakkerne for at forsvinde igen med det samme..

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

LANTHER:
Desværre er det enormt dyrt at blive landsdækkende med styring af mange biler i hele landet og samtidig skulle holde styr på samtlige ind og udgående pakker.

Ja, og det er der desværre mange, der stadig ikke formår, selvom de har eksisteret i mange år No

Dejligt med et alternativ Kim!

Ja, det er godt med alternativer, men det er enormt svært at følge med de bedste på markedet.

Landsdækkende er næsten en umulig opgave, men lokale områder er bedst.

mvh   Geeked

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

LANTHER:

Man skal have masser af penge i opstarten, og mange falder på, at de opdager hvor dyrt og besværligt det at samle tropper i form af vognmænd til den massive opgave det er.

Ja og udover at finde vognmænd bør man vel også sørge for at det er *ordentlige* vognmænd der kan finde adresserne, som ikke blot skriver under på kundens vegne, som ikke blot stormer ind i helt forkerte virksomheder og smider pakkerne for at forsvinde igen med det samme..

Rigtig, og hvor mange vognmænd kan man trække fra andre aktører..

Gode dygtige loyale vognmænd bliver som regel hvor de er parkeret idag og så er der freelancerne der swapper mellem opgaverne og det er ikke altid den bedste løsning, hvis man vil have kvalitet.

mvh   Geeked 

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Indlæg fjernet på grund af omfattende klynkeri.

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)