Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigpakkepost.dk

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Er der nogen af jer som har erfaring med www.billigpakkepost.dk?

Fungerer det?

Vi går jo og har en stor udfordring omkring Post Danmark og Privatpakker, som sikkert mange

andre har i øjeblikket.

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer med Billigpakkepost er noget blandet. Har prøvet at mine pakker er 4 dage under vejs, og de har midste en pakke med bilag til min revisor. Grunden til de uheldige episoder var, at deres vognmand var noget useriøs, og er nu også gået konkurs.

Pt. Køre det vidst ikke rigtigt..

Du skulle starte igen den 6. april, så blev det til til at de skulle køre igen fra d. 15. april. I dag er det d. 17. april og de har ikke meldt ud om de køre endnu. Bebynder ærligtalt lidt at tvivle lidt på dem. Da man heller ikke kan komme i kontakt med dem.

Så gad vide om der er noget BIlligpakkepost mere??

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

parti-salg.dk:

Mine erfaringer med Billigpakkepost er noget blandet. Har prøvet at mine pakker er 4 dage under vejs, og de har midste en pakke med bilag til min revisor. Grunden til de uheldige episoder var, at deres vognmand var noget useriøs, og er nu også gået konkurs.

Pt. Køre det vidst ikke rigtigt..

Du skulle starte igen den 6. april, så blev det til til at de skulle køre igen fra d. 15. april. I dag er det d. 17. april og de har ikke meldt ud om de køre endnu. Bebynder ærligtalt lidt at tvivle lidt på dem. Da man heller ikke kan komme i kontakt med dem.

Så gad vide om der er noget BIlligpakkepost mere??

 

Det er også enormt svært og mega dyrt at være landsdækkende og samtidig holde styr på samtlige tilkoblede mange, mange forskellige vognmænd hver dag.

Mange bukker også under på. at de netop ikke har nok at køre med hver eneste dag og så trækker de turene længere og længere ud i dagevis, især yderområder....

Samtidig kan man ikke se muligheder for god indtjening, når det skulle være billig post...

Ikke nemt at være alternativt i Danmark og kæmpe imod de store etablerede gennem mange år.

mvh   Geeked

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har selv prøvet flere alternativer til PD  på privatpakke området, og må desværre sige at der pt.  ikke findes et Seriøst og Ordentligt fungerende alternativ. Det vil være minimalt hvad du kan spare- hvis noget overhovedet( da der stilles masse andre krav/betingelser).

Ærgeligt ,da alle og med produkter i den billige ende , helt sikkert kunne sælge meget mere til private hvis fragtudgiften var lavere.

På erhvervssiden derimod, vil jeg sige at DSV er et kanon alternativ - billigere og mere effektivt og også fleksibel.

Mvh

Jesper

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

På erhvervssiden derimod, vil jeg sige at DSV er et kanon alternativ - billigere og mere effektivt og også fleksibel.

 

DSV kan godt være et alternativt, men alt udkøres med store fragtbiler og er kun landsdækkende, hvis de sender pakkerne videre med andre aktører igen.

Det giver ikke et billigt begreb på den slags kørsel.

mvh   Geeked

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther: "Det giver ikke et billigt begreb på den slags kørsel."

Hej Lanther - ved ikke helt hvad du mener Smile , men ihvertfald for at specificere, så er DSV på pakker mellem 30 - og op ( til erhverv) meget effektive og landsdækkende til en billigere pris end jeg har fundet andre steder. Hvordan de "uddelegerer" blander jeg mig ikke i .

Jeg ser på pris og kvalitet iforhold til min butik.

Mvh

Jesper

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

DSV er reel og ok, men til store pakker kan man sige at de er rigtig gode.

Jeg tvivler på, at DSV gider masser af små pakker til mange private hjem og firmaer.

Danske Fragtmænd er nok en tand bedre ved at have en masse landsdækkende terminaler og faste vognmænd kørende i alle områder af Danmark.

mvh   Geeked

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lanther

Nu ved jeg ikke hvordan du definerer små og store pakker.

Som sagt bruger jeg kun DSV til erhverv , og mine pakker ligger fra 30 til 100 kilo.

Bestiller jeg fragt inden kl. 10.00 afhenter de samme dag, og levering næste dag til kunden.

Dette til en pris ( og effektivitet) som ikke slås af nogen.

Specielt er jeg glad for at jeg kan pakket f.eks 80 kilo slik i 4 kasser a 20 kilo - og fragtprisen fortsat er beregnet på blot  "en forsendelse" .  Hvis jeg skulle lave samme forsendelse med PD, ville de charge mig for 4 pakker ( dog med en fyrstelig rabat af 3-4 kr. på de 3 efterfølgende pakker Smile )

Mvh

Jesper

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er mest pakker fra 0 - 20 kg der debatteres herinde.

Ingen tvivl om, at fragtmænd er billigst når vi taler om tunge pakker over 20 kg, når man samtidig tænker på, at pakke aktører helst kun ser pakker under 20 kg.

mvh   Geeked

 

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)