Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinbutik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Så er min online vinbutik blevet launchet - med den ene undtagelse, at man ikke kan betale internationale kort før (forhåbentligvis) i morgen :-)

Udvalget er som I kan se meget begrænset - den sag arbejdes (og smages) der selvfølgelig på.

I vil gøre mig en stor tjeneste ved at kigge lidt på siden, og komme med jeres helt ærlige mening - og I behøver ikke lægge fingrene imellem, formålet er jo, at siden skal optimeres.

Uanset om I har kommentarer/kritik vedr. design, brugervenlighed, SEO eller andet vil det være en rigtig god hjælp.

Her er linket: Chianti Classico og supertoscanere

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 13:22

Hej,

jeg synes meget godt om din hjemmeside. dejlig enkel, og med et design som jeg synes passer godt til målgruppen.

Der er dog to ting som jeg ville lave lidt anderledes:

- dit logo mener jeg godt kunne være lidt størrer

- enten bør du kun bruge billeder af hele flasker eller kun billeder af etiketter. Det vil give et mere ensartet udseeende på shoppen.

Men ellers et generelt godt indtryk Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:53

Måske er det bare min manglende erfaring med vin-shops... men at der skal 6 flasker til en bestilling, vil jeg foreslå beskrives lidt tydeligere/tidligere, enten ved en callout eller lign.  Blev lidt overrasket.. og deraf "forstyrret" da jeg lagde en flaske i kurven.

Men som nævnt kan være det bare er mig der er for utrænet i den slags produkter.

/Almulimann

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 13:56

Helt enig, den ser kanon godt ud, dejligt farvevalg og overskuelig.

Også enig i, at logoet er lidt lille. Særligt teksten underlogoet, da den er svær at læse. Selve "Gallovini" behøver ikke være særligt meget større, hvis det overhovedet behøver at være større. Men det skal jo passe sammen.

Men kanon farver :)

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 17:56

Tusind tak for kommentarerne.  Jeg er iøvrigt helt enig i jeres observationer. Logoet må vi prøve at justere lidt, og de manglende "flaske"-billeder er heldigvis på vej.

Kommentaren omkring de 6 flasker før man kan bestille synes jeg især er interessant. Vi har nemlig diskuteret lidt frem og tilbage, hvordan man bedst illustrerer det. Man kan sagtens tage én flaske af hver slags, men minimum 6 i det hele. Hvordan illustrerer man mon det bedst, så besøgende ikke får samme oplevelse som "almuligmann"?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:51

Fin side - enkel og informativ.

Der er dog lidt "ordkludder" i din tekst :

Vores formel er simpel: Vi importerer selv det bedste vi kan finde, og sælger det til den billigste pris muligt. Vores mål er på den måde at skaffe vine af høj kvalitet til så mange som muligt.

Bennie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57

Udmærket side Smile

i bunden fodnote husk skriv TLF. ud fra telefon nummer ,så er man mere sikker på at folk ikke ringer til CVR nummer.

Kontaktsiden ville jeg sætte alle informationer øverst

telefon nummer

Åbnings tid telefon

CVR nummer

adresse

for at øge indholdet kunne det være ide med en nyhedsblog på hjemmeside især vis det bare kan tilføjes som modul , ved et klik , dette ville give ekstra indhold til søge maskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:26

Tillykke med siden. Den er dejlig flot og overskuelig. 

Men hvor er linket til fødevarestyrelsen? Det skal være synligt på alle sider.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Skrevet kl. 21:34

Tak for jeres kommentarer også, der er noget at tage fat på. Den med kontaktinformationer over kontaktformularen, er da lige i skabet - ved ikke hvorfor jeg ikke havde tænkt på det.

Rommy - tak for påmindelsen, den haster jo. (Men er det ikke kun på forsiden den skal være synlig?)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:35

Hej

Mht 6 stks problematikken.... så et par tanker.
indkøbskurv-begrebet kunne måske laves om til vinkasse begrebet...  på sigt kunnemman måske illustere en vinkasse med de 6 pladser som så fyldes efterhånden så der "lægges i kurvee/kassen"

Hvis det blev et indarbejdet og gennemgående koncept med vinkassen, vil jeg tro det ud over at differentiere jer, også vil forstås og "accepteres".

At jeg p.t. SKAL købe antal deleligt med 6, er lidt... "det må i da løse...." er det ikke muligt at sende en 6 stks kasse med 1 eller 3 eller 4 flasker i, evt. med nogle "attrapper" af hensyn til stabilitet. alternativt... finde en anden måde at pakke på... hvad med gave-kasser med 2-3 flasker, skal det være en mulighed på sigt?

Jeg fostår argumentet for 6 flasker, men jeg ikke helt solgt på det... min holdning som kunde er at der må være bedre (mere fleksible) løsninger.

Nu det slet ikke sikkert at jeres målgruppe er så besværlig som jeg, men det der sikkert eksperter der kan sige noget klogt om.  :-)

/Almulimann

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)