Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancere - en mangelvare!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg sidder her en torsdag morgen og er lidt rundt på gulvet, både lidt syg og så det at det virker som om der er nok og lave, jeg har for nyelig sat et opslag op omkring vi søger freelancere til salg, og som jeg/vi ser det, så er det en lukrativ mulighed, men der er ikke rigtig kommet nogle henvendelser.

Er der nogen der har erfaring med at sammensætte fornuftige løsninger for freelanceren?

Kan vi gøre noget anderledes, og gerne hvad?

I kan se opslaget herinde på dette link: http://www.amino.dk/freelancer/user/jobposting.aspx?jid=-2147482596

Jeg ser frem til og høre fra jer

Mvh

Michael Jakobsen

"der findes ikke fiasko - kun feedback"

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:56

Jeg tror det skyldes at du søger sælgere. Synes jeg generelt det er svært at finde!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 08:59

Mathias Hermann:

Jeg tror det skyldes at du søger sælgere. Synes jeg generelt det er svært at finde!

Det kan du have ret i Mathias, men vi er jo nogen der skal prøve nye muligheder atBig Smile Og jeg ved godt det ikke er den bedste tid og tage hyre på usikkert grundlag, hvilket muligvis afholder mange.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02

Hej MJ

Vi søger også flere sælgere til 1250,- pr. salg, men det er ikke nok..

Vi skal satse på den faste timeløn eller en i praktiv fra kommunen

Mikkel

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:09

Hej Michael,

Jeg syntes din overskrift er lidt misvisende og generaliserende, en sælger på freelance indebære som regel provision, jeg kan desværre ikke se din opgave på freelancer da linket ikke linker korrekt, men du skal nok regne med hvis ikke ligefrem i tilbyder en fast løn om året ja så vil folk ikke stå i kø.

Når det kommer til  at sammensætte en fornuftig annonce her ville jeg nok kontakte

Hans Stokholm Kjer

Måske han kan hjælpe dig.

/allan

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 09:13

Hej Allan

"Jeg syntes din overskrift er lidt misvisende og generaliserende, en sælger på freelance indebære som regel provision, jeg kan desværre ikke se din opgave på freelancer da linket ikke linker korrekt, men du skal nok regne med hvis ikke ligefrem i tilbyder en fast løn om året ja så vil folk ikke stå i kø."

jeg har lige fulgt linket og kommer ind på opgaven, men prøver lige en anden mulighed.

iøvrigt tak for henvisningen, jeg kikker lige på Hans :-)

MJ

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 09:15

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:40

Hej alle,

Om freelancere generelt er en mangelvare, er jeg ikke bekendt med, men personligt savner jeg opgaver af strategisk karaktér på Amino Freelancer..

Som jeg drøftede med en række iværksættere i går i Niels Brock's Inkubator, så bør der løbende foregå en vis strategisk vurdering/beslutning i enhver iværksætter/nystiftet virksomhed. Alternativt kan man arbejde sig selv, og/eller virksomheden, i en helt forkert retning...

Personligt bruger jeg løbende opfølgning hos en ekstremt erfaren virksomhedskonsulent/coach (En ældre person, så han er også mentor), men hvem bruger du som sparringspartner/rådgiver for din virksomheds udvikling??

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46

Hej Thor

Jeg tror at mange tror, at det er en dyr konsulentydelse, som man godt kan undvære. Mange nystartede prøver et netværk af en eller anden type til få eller mange penge. Det er dog ikke altid helt kalrt hvad udbyttet skal være af et sådant medlemsskab. Hvis du kan synliggøre at omkostningen kan betale sig via gode eksempler, er du nået langt.

Jeg synes også, at den kategori er for lidt repræsenteret og jeg er sikker på at en sådan ydelse/service som din er guld værd.

Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 10:18

Hej Thor

Det kan du godt have noget ret i, men som den næste tråd beskriver, er det nok en cost/benefit beskrivelse der skal til for at vi vælger og bruge tid/penge på det. For mit eget vedkommende har jeg brugt en del tid på og søge oplsyninger og vinkler hos virksomheds ejere/ledere som jeg er tryg ved og har derved opnået meget i forhold til bedre viden, men det ændre desværre ikke ved det faktum, at vi mangler arme og ben i forretningen, og det er der vores udfordring ligger nu.

Mvh.

MJ

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)