Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fordelskort for unge og studerende - søger samarbejdspartnere

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er!

Vi søger butikker, til nyt fordelskort for unge og studerende - der vil tilbyde kortholdere en rabat eller fordel.

Tilgengæld sørger vi for, at eksponere af din forretning - gratis naturligvis. Eksponeringen vil primært være gennem vores hjemmeside (billedannonce, virksomhedsprofil; beskrivelse af forretningen, dets produkter og hvad i tilbyder af rabat eller fordel - vil også blive brugt i forbindelse med nyhedsbreve og andre materialer) og i nyhedsbreve. Derudover kan der komme plakater og flyers mv. (placeret på landets skoler og gymnasier) - der vil også blive mulighed for promovering i nattelivet til særlige events.

Hvad er Whocard?
Whocard er et fordelskort for unge og studerende. Vores mål er, at kunne tilbyde attraktive rabatter på alt fra shopping til byture og restauranter via vores samarbejdspartnere.

(Husk at give tippet videre - tak :-))

(selve kortet lanceres- og kan købes fra sidst i maj)

Vi ser frem til at høre fra dig Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 10:59

Fashion-Seller:

Smid gerne mere info på PB... Er det gratis?

Jeg har sendt dig en PM! :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:11

Smid også gerne en PM denne vej med info omkring pris m.m.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:17

Det lyder spændende. Du må meget gerne også sende mig en PB med info Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26

Hej Simon,

Jeg er meget interesseret, så send mig lige en PM :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 20:27

Så har i andre også fået en pb!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:29

Simon Jensen:

Hej Amino'er!

Vi søger butikker, til nyt fordelskort for unge og studerende - der vil tilbyde kortholdere en rabat eller fordel.

Tilgengæld sørger vi for, at eksponere af din forretning - gratis naturligvis. Eksponeringen vil primært være gennem vores hjemmeside (billedannonce, virksomhedsprofil; beskrivelse af forretningen, dets produkter og hvad i tilbyder af rabat eller fordel - vil også blive brugt i forbindelse med nyhedsbreve og andre materialer) og i nyhedsbreve. Derudover kan der komme plakater og flyers mv. (placeret på landets skoler og gymnasier) - der vil også blive mulighed for promovering i nattelivet til særlige events.

Hvad er Whocard?
Whocard er et fordelskort for unge og studerende. Vores mål er, at kunne tilbyde attraktive rabatter på alt fra shopping til byture og restauranter via vores samarbejdspartnere.

Hej.

Det lyder satme fedt, lige hvad os unge har brug for, i og med at penge budgettet nogle gange kan være lidt hektisk at få tilpasset.

Kender i til Studiekort? - Hvis ja, er det så noget i den stil i tænker?
Eller er det mig der er helt galt på den? 

Du må meget gerne smide mig lidt info :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:30

Gerne PM tak :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 20:41

Emil Pedersen:

Simon Jensen:

Hej Amino'er!

Hvad er Whocard?

Hej.

Det lyder satme fedt, lige hvad os unge har brug for, i og med at penge budgettet nogle gange kan være lidt hektisk at få tilpasset.

Kender i til Studiekort? - Hvis ja, er det så noget i den stil i tænker?
Eller er det mig der er helt galt på den? 

Du må meget gerne smide mig lidt info :-)

Hej Emil,

Tak! Vi er begge stadig studerende, så det ved jeg bestemt. Ja det kan man godt sige, jeg synes bare aldrig man bruger det?? Men det håber vi jo selvfølgelig, at man vil komme til, med et Whocard!

Mvh
Simon!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)