Hej Mikkel, Så fik jeg også svaret dig :-) Mvh |
Lyder fedt.
Jeg kan tilbyde Fatboy, møbler og belysning. Send en lidt info på rune@eye4design.dk hvis det har interesse.
Hej Mikkel, Så fik jeg også svaret dig :-) Mvh |
Lyder fedt. Jeg kan tilbyde Fatboy, møbler og belysning. Send en lidt info på rune@eye4design.dk hvis det har interesse. |
xxx
Hej! Ideen lyder super fed! Jeg har en lille ide, som jeg ikke ved om du har tænkt over. Det ville være super fedt hvis du fik det anerkendt som gyldigt id til eksempelvis diskoteker og barer. Ellers får man jo bare et ekstra kort at rende rundt med, og får de måske ikke altid lige med :-) |
God idé, jeg tror bare ikke på den. Et kort er for nemt at falskne, blandt andet også derfor man ikke kan bruge studiekort o.lign. Det ville ellers være lækkert
Jeg synes helt klart at i skal sørge for at stederne gør tydeligt opmærksom på at kortet kan bruges det pågældende sted. Jeg er klar over at man kan bruge studiekortet mange steder, men får det aldrig brugt bl.a. pga. at jeg ikke er bevidst om at kortet rent faktisk kan bruges i den butik jeg nu handler i. Derudover virker det også lidt pinligt at man skal spørge alle butikker om de nu giver rabat på kortet. Ellers rigtig fed idé!
|
Hej Mathias, Tak! Det er der allerede tænkt over, men det kan desværre ikke lade sig gøre. Men tak ellers. - Simon |
Hej Lars, Tak for det! Vi vil selvfølgelig gøre alt for at gøre det tydeligt hos de enkelte butikker, så man netop ved/og kan se det! /Simon |
Det ser rigtigt lækkert ud. Jeg har sendt dig en mail! - Simon |
du må gerne sende noget info til mig på info@thebikeman.dk er det branche begrænset ?? |
Hej Simon
Kan du også sende mig en pm |
www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!
Hej, Det er ikke muligt at sende dig en pm, Mvh |