Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fordelskort for unge og studerende - søger samarbejdspartnere

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Så fik jeg også svaret dig :-)

Mvh
Simon

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:41

Lyder fedt.

Jeg kan tilbyde Fatboy, møbler og belysning. Send en lidt info på rune@eye4design.dk hvis det har interesse.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

Hej!

Ideen lyder super fed! Jeg har en lille ide, som jeg ikke ved om du har tænkt over. Det ville være super fedt hvis du fik det anerkendt som gyldigt id til eksempelvis diskoteker og barer. Ellers får man jo bare et ekstra kort at rende rundt med, og får de måske ikke altid lige med :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:59

Mathias Bak:

Hej!

Ideen lyder super fed! Jeg har en lille ide, som jeg ikke ved om du har tænkt over. Det ville være super fedt hvis du fik det anerkendt som gyldigt id til eksempelvis diskoteker og barer. Ellers får man jo bare et ekstra kort at rende rundt med, og får de måske ikke altid lige med :-)

God idé, jeg tror bare ikke på den. Et kort er for nemt at falskne, blandt andet også derfor man ikke kan bruge studiekort o.lign. Det ville ellers være lækkert Smile

Jeg synes helt klart at i skal sørge for at stederne gør tydeligt opmærksom på at kortet kan bruges det pågældende sted. Jeg er klar over at man kan bruge studiekortet mange steder, men får det aldrig brugt bl.a. pga. at jeg ikke er bevidst om at kortet rent faktisk kan bruges i den butik jeg nu handler i. Derudover virker det også lidt pinligt at man skal spørge alle butikker om de nu giver rabat på kortet. Ellers rigtig fed idé!

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 18:03

Mathias Bak:

Hej!

Hej Mathias,

Tak!

Det er der allerede tænkt over, men det kan desværre ikke lade sig gøre. Men tak ellers.

- Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 18:06

Lars Østergaard:

God idé, jeg tror bare ikke på den. Et kort er for nemt at falskne, blandt andet også derfor man ikke kan bruge studiekort o.lign. Det ville ellers være lækkert Smile

Jeg synes helt klart at i skal sørge for at stederne gør tydeligt opmærksom på at kortet kan bruges det pågældende sted. Jeg er klar over at man kan bruge studiekortet mange steder, men får det aldrig brugt bl.a. pga. at jeg ikke er bevidst om at kortet rent faktisk kan bruges i den butik jeg nu handler i. Derudover virker det også lidt pinligt at man skal spørge alle butikker om de nu giver rabat på kortet. Ellers rigtig fed idé!

Hej Lars,

Tak for det!

Vi vil selvfølgelig gøre alt for at gøre det tydeligt hos de enkelte butikker, så man netop ved/og kan se det!

/Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 18:23

PJEDSTED:

Lyder fedt.

Jeg kan tilbyde Fatboy, møbler og belysning. Send en lidt info på rune@eye4design.dk hvis det har interesse.

Det ser rigtigt lækkert ud.

Jeg har sendt dig en mail!

- Simon

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:36

du må gerne sende noget info til mig på info@thebikeman.dk er det branche begrænset ?? 

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:42

Hej Simon

Kan du også sende mig en pm

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 09:37

Dinparfume.dk:

Hej Simon

Kan du også sende mig en pm

Hej,

Det er ikke muligt at sende dig en pm,

Mvh
Simon