Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% på danmarks billigste tape med tryk - kun indtil 30/04

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi leverer allerede nu danmarks billigste tape til firmaer i hele Danmark, men i april måned er der amino-tilbud!
de 10% gælder kun tapeprisen og ikke kliche/levering.

vi leverer fra 36 ruller "normal" pakketape med tryk (50mm x 66m)
Vi leverer i flere bredder, de tre normale er 25mm, 50mm (standard) og 75mm. Men vi leverer også i andre!
Derudover kan vi levere maskintape (fx. 50mm x 990m) og vi leverer også afspærringsbånd med logo.
Så kig ind og køb dit tape med tryk hos TapeTrykkeriet.dk og få 10% i april måned!

Vi har hverken farvegebyrer eller høje opstartsomkostninger, vores klicheer koster kun 175 kr pr farve og vi leverer inden for 10-12 hverdage efter godkendt opsætning (vi sætter også gerne trykket op for dig, gratis)

Du kan kontakte os på: Info@TapeTrykkeriet.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:19

Der må være flere der kan bruge dette tilbud? ;)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 10:54

Hej Janus

Helt absolut!

Hvilken fil  skal du bruge? , og hvordan "defineres" gentagelser... jeg tænker på, skal jeg levere en fil hvor jeg har mit logo med 2 gange for at "bestemme" afstanden ... eller leverer jeg bare et logo og fortæller hvor "tæt" de skal ligge... eller :-)

dbh

/almulimann

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:59

Hej Almulimann

Gerne en fil hvor dit logo er i vektorformat, hvis du ikke har dette kan vi også finde ud af det.
Og, ja, bare skriv afstanden imellem logo'erne til mig, så sørger vi for at sætte det op for dig også får du en pdf fil tilbage med opsætningen til godkendelse.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:35

Logo i vektor format er bestilt hos grafikeren, så sender det til dig straks jeg har det.

"Silent" tape-typen, er det en god "all-round" tape? giver gerne lidt ekstra for mindre støj :-)

/almulimann

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:38

Ja, klæberen er god på den, nogenlunde ligesom hotmelt tapen, den er dog ikke helt silent, men nok nærmere low-noise hvis det er under 540 ruller tape du bestiller, da vi producerer på 2 forskellige maskiner om det er over eller under det antal.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:48

Så er der kun 14 dage tilbage af tilbuddet!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:08

du kan stadig lige akurat nå at købe din tape med 10% rabat!

Vi leverer tapen inden for 10-12 hverdag efter godkendt korrektur og vi sætter gerne tapen op helt gratis for dig, hvis du bare har dit logo eller teksten du vil have på!

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 17:15

Så hvis jeg bestiller 36 Hotmelt-ruller i 50mm hvor jeg ved sender logofil (med hvid tekst på sort baggrund) i vektorformat vil jeg have en pris på hvad? Inkl. moms? Og 150,- for levering?

Send evt. svaret i PB

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)