Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback sites - hvad sker der når udbyderen af sitet går fallit?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kunne tænke mig at høre hvad man som cashback medie gør, når firmaet, der står for udvikling og hosting af sitet er gået fallit?

Håber det var klart nok formuleret.

De bedste hilsener,

Iryna

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:23

Så finder man et andet firma og starter forfra.

Tror desværre ikke der er så meget at gøre. Du kan evt. høre kurator (hvis det er et selskab?) og du kan få lov til at købe det firmaet allerede har lavet?

Dog tror jeg du må bide i det sure æble og finde et andet firma til at lave det.

Har du betalt forud?
For så skal du jo have dine penge tilbage, hvis der er penge i firmaet. Evt den del af kode de allerede har skrevet.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Kristian Konradsen:

Så finder man et andet firma og starter forfra.

Tror desværre ikke der er så meget at gøre. Du kan evt. høre kurator (hvis det er et selskab?) og du kan få lov til at købe det firmaet allerede har lavet?

Dog tror jeg du må bide i det sure æble og finde et andet firma til at lave det.

Har du betalt forud?
For så skal du jo have dine penge tilbage, hvis der er penge i firmaet. Evt den del af kode de allerede har skrevet.

Mvh

Hej Kristian,

nej nej, jeg har ikke købt et endnu, men vil bare blive klogere og velforberedt på hvis det skulle blive tilfældet! Så handler det vel i bund og grund om at gemme dataerne osv på min egen computer?

Søger i øvrigt stadig en der kan lave en cashback side, hvis der skulle side en interesseret derude :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

det med Kurator har jeg i øvrigt desværre ikke forstået....

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:31

Før projektet er begyndt rigtigt, så kan du og udviklerne aftale at du køber kildeteksten. Det er dyrer, da de skal udvikle mere (mindre genbrug fra andre projekter) og de skal dokumentere mere.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 02:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Iryna,

Jeg ved, at Exaweb laver pointsites. Jeg har selv benyttet dem, og de kan kun anbefales!

Du kan kontakte dem via Exaweb.dk.

Mvh Alexander

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:04

Iryna.dk:
Så handler det vel i bund og grund om at gemme dataerne osv på min egen computer?

Hvis du lejer systemet af dem så kan du ikke selv gemme data. Men er det en som laver systemet til dig, så bør du få både kildekode og data

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)