Tror desværre ikke der er så meget at gøre. Du kan evt. høre kurator (hvis det er et selskab?) og du kan få lov til at købe det firmaet allerede har lavet?
Dog tror jeg du må bide i det sure æble og finde et andet firma til at lave det.
Har du betalt forud? For så skal du jo have dine penge tilbage, hvis der er penge i firmaet. Evt den del af kode de allerede har skrevet.
Tror desværre ikke der er så meget at gøre. Du kan evt. høre kurator (hvis det er et selskab?) og du kan få lov til at købe det firmaet allerede har lavet?
Dog tror jeg du må bide i det sure æble og finde et andet firma til at lave det.
Har du betalt forud? For så skal du jo have dine penge tilbage, hvis der er penge i firmaet. Evt den del af kode de allerede har skrevet.
Mvh
Hej Kristian,
nej nej, jeg har ikke købt et endnu, men vil bare blive klogere og velforberedt på hvis det skulle blive tilfældet! Så handler det vel i bund og grund om at gemme dataerne osv på min egen computer?
Søger i øvrigt stadig en der kan lave en cashback side, hvis der skulle side en interesseret derude :-)
Før projektet er begyndt rigtigt, så kan du og udviklerne aftale at du køber kildeteksten. Det er dyrer, da de skal udvikle mere (mindre genbrug fra andre projekter) og de skal dokumentere mere.