Jeg har ingen kontrakt eller bestilling, men de bruger jo logoet på deres hjemmeside, så man må jo gå ud fra det er noget de selv er interesseret i at modtage :-)
Jeg har den eneste eksisterende logofil, den de har brugt er et screenshot fra den hjemmeside jeg har lavet til dem (med baggrunden fra hjemmesiden).
I øvrigt har kunden nu skrevet tilbage på fakturaen og brokker sig over at de overhovedet skal betale for logo, når de nu selv har fundet på "teksten" :P Jeg vil af gode grunde ikke på nuværende tidspunkt fortælle hvad der står på logoet - men jeg kan bekræfte at den tekst "de har fundet på" er deres firmanavn - jeg må erkende at jeg ikke ved alt om logo design - men jeg har ikke hørt at man, i forbindelse med design af logoet, også selv finder på et firmanavn :-)
Derudover synes de prisen er urimelig, men det gider jeg næsten ikke diskutere med dem - og de kan jo ikke brokke sig over resultatet, når de selv har valgt at uploade den til deres nye hjemmeside.
Men jeg må sige i har ret - jeg skulle have givet den noget mere "gas" - men jeg troede de havde lidt fornuft tilbage ;O