Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde vil ikke betale for logo, men sætter det ind på sin hjemmeside

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Langmann:
Tror ikke du kan gøre så meget når du ikke har copyrightet eller sikret dig på anden måde, desværre

Der tager du fejl. Han har ophavsretten. Ingen grund til at diskuttere det. Læs eventuelt ophavsretsloven, så du har en bedre forståelse for hvad der tilhører hvem Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:13

Dorthe Kornerup:
logoet sidder nu ligeså fint på hans hjemmeside.

Så er han vel til at finde eller?

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Dorthe Kornerup:
logoet sidder nu ligeså fint på hans hjemmeside.

Så er han vel til at finde eller?

Hvis du har dokumentation for kundens bestilling af logoet, og kunden tager logoet i brug, har du også dermed kundens accept af det udførte arbejde.
Du kan dermed roligt sende kunden en faktura for udført arbejde. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Fra  KM Learning Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man lærer noget nyt hver dag :)

Tak for det ,det vil jeg gøre

Jeg har startet http://excelkursus.com så alle kan blive bedre til Excel. Klik og lær mere nu!

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:51

Jeg har ingen kontrakt eller bestilling, men de bruger jo logoet på deres hjemmeside, så man må jo gå ud fra det er noget de selv er interesseret i at modtage :-)

Jeg har den eneste eksisterende logofil, den de har brugt er et screenshot fra den hjemmeside jeg har lavet til dem (med baggrunden fra hjemmesiden).

I øvrigt har kunden nu skrevet tilbage på fakturaen og brokker sig over at de overhovedet skal betale for logo, når de nu selv har fundet på "teksten" :P Jeg vil af gode grunde ikke på nuværende tidspunkt fortælle hvad der står på logoet - men jeg kan bekræfte at den tekst "de har fundet på" er deres firmanavn - jeg må erkende at jeg ikke ved alt om logo design - men jeg har ikke hørt at man, i forbindelse med design af logoet, også selv finder på et firmanavn :-)

Derudover synes de prisen er urimelig, men det gider jeg næsten ikke diskutere med dem - og de kan jo ikke brokke sig over resultatet, når de selv har valgt at uploade den til deres nye hjemmeside.

Men jeg må sige i har ret - jeg skulle have givet den noget mere "gas" - men jeg troede de havde lidt fornuft tilbage ;O

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:55

Jeg har lige fået en PM fra en bekymret virksomhedsejer, der gerne vil have firmanavn oplyst, således de ikke forsøger at købe det der også ;O

Jeg kom til at tænke på, er det tilladt at lave en branceorganisation der registrerer virksomheder som denne der skylder penge til organisationens medlemmer? På den måde kunne man ganske effektivt blokere for at de kunne gå et andet (i det mindste et andet professionelt) sted hen og få lavet en anden løsning?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:57

Kristian Øllegaard:
Men jeg må sige i har ret - jeg skulle have givet den noget mere "gas" - men jeg troede de havde lidt fornuft tilbage ;O

Præcis, men så lærte du det til en anden gang. Du skal ikke give dig en tomme, men gøre dem opmærksomme på, at hvis ikke de betaler i henhold til betalingsbetingelserne, så kommer der rykkere og endeligt overdrages det til advokat.

Gå ikke ind i nogen diskussioner eller udtalerser om noget. Forhold dig alene til du har udført et stykke arbejde som de ikke har betalt for, og som de uretmæssigt bruger til promovering.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:14

Det er altid kedeligt at miste penge på en kunde der ikke kan eller vil betale. Jeg har selv kun prøvet det max 3 gange i mine 20 år jeg har drevet forretning.

Man skal have sine principper og stå ved sin ret. Men man skal også vælge sine kampe med omhu. Forstået på den måde, at hvis kunden ikke kan betale eller dybt i sin personlighed bare er en svindler, så er det tab af dit liv at bruge tid på at hente de penge hjem. I så fald - tilgiv kunden i dig selv og kom videre!

:-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)