Er det største problem for sådan en virksomhed, ikke at udfordringen, ved at skaffe en bagskærm til et Puch-flagskib, er halvdelen af glæden for kunderne?
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Nej, det er det ikke (: Det kan godt reproduceres lige pt. dem der er ude af reproduktioner passer dog ikke de danske, men det har nok også noget med de købes i østrig så de måske bedre passer på deres knallerter?
Det jeg mener har ikke noget at gøre med kvaliteten af delene. Nu kender jeg ikke nogen, der interesserer sig for veteranknallerter... Men jeg kender et par stykker, der interesserer sig for veteranmotorcykler....og de bruger sindssygt meget tid på at opspore dele og netværke, så de kan finde de rigtige dele.... I den forbindelse er det klart mit indtryk, at for dem ville en rigtigt stor del af glæden ved deres hobby forsvinde, hvis de bare kunne købe hele lortet i en internetbutik :)
Men altså, det er ikke et for eller imod din ide... Det er bare en opfordring til at undersøge markedet godt og grundigt :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg kan godt forstå dem, jeg syntes også det er sjovt at kunne skaffe nogle dele andre ikke kan.
Men der er også det, der er nogle ting. De kan simpelthen ikke skaffes mere. Så istedet for at købe en dårlig reproduktion så få en god reproduktion der faktisk holder og er som den ægte vare eller så tæt på som muligt.
Der er rigtig mange veteranknallerthjemmesider dog meget få i Danmark, men hvis man kigger på udlandet er der rigtig mange, så vil ikke mene markedet ikke er der (: Men jeg kan jo også tage fejl! det ville jo være smart hvis man kunne sætte sig på det danske markede når der ikke rigtigt er så meget.