Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIPOcean hvad er det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle er der nogle f jer der ved hvad VIPOCEAN er for et foretagende, er det noget Facebook agtigt eller hvad?

Har lige fået en invitation til at melde mig ind, fra en jeg middelbart ikke kender, så jeg ved ikke lige om ikke det blot er noget som skal ignoreres?

MVH

Flemming Ørts Nieslen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:37

Hej Flemming.

Jeg ved ikke hvad VIPOCEAN er, men jeg kan fortælle at jeg har fået et hav af sådanne invitationer fra personer jeg ikke kender. Resultatet er at jeg har slettet alle mails og kategoriseret dem som spam.

Havde det været fra personer jeg kendte, så havde jeg nok undersøgt det nærmere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46

Jeg vælger altid og anmelde sådanne til forbrugerrådet dansk@spamklage.dk , så det forhåbentlig kan stoppes af den vej.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:04

Troede jeg købte 2 biograf billetter, fik dem aldrig, men opdagede tilgengæld at de i 3 mdr. har trukket 299 kr fra min konto = 897 kr. Jeg føler mig i den grad snydt.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 16:18

Gåsen:

Troede jeg købte 2 biograf billetter, fik dem aldrig, men opdagede tilgengæld at de i 3 mdr. har trukket 299 kr fra min konto = 897 kr. Jeg føler mig i den grad snydt.

Hej Gåsen

Man skal jo huske at læse betingelserne igennem, hvor der står hvis du ikke melder dig ud inden prøveperioden, så trækker de 299 kr. pr. løbende mdr. - og så få man så også 2 biobilleter for kun 5,50 kr.

Men kontakt dem hvis du ikke har fået det i dinne betingelser.

Jeg har selv modtaget 2 biobilleter, og meldte mig ud, inden prøveperioden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)