Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskaber stiftes - vi hjælper med kapitalen! www.danskeselskaber.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har i fællesskab med et par samarbejdspartnere udviklet en mulighed for at stifte danske selskaber - både ApS og A/S - uden at iværksætteren kan opfylde de normale kapitalkrav.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Det er muligt ved en kombination af et kontantlån til selskabet i stiftelsesøjeblikket samt efterfølgende bogføring af gældsbrev imellem det nystiftede selskab og den oprindelige långiver. Din "kapital" vil således være til stede i regnskabet, hvilket betyder du heller ikke senere får problemer med at opfylde kapitalkravene.

Der vil blive foretaget normal renteberegning og tilskrivning (til minimums satser), men der skal på intet tidspunkt penge på bordet. Det er rent regnskabs teknisk og et spørgsmål om at opfylde lovens krav.

Lettere kreativt, men en metode der er 100 % efter bogen rent juridisk. Vi har jo i sagens natur en statsautoriseret revisor der deltager i stiftelsen, ligesom vores faste advokat har gennemgået metoden.

Men hvad er mere relevant har vi anvendt metoden i praksis uden problemer i et par år - uden at markedsføre det på nogen måde.

Se vores lille website, der er udviklet til lejligheden, for detaljer omkring hvad vi kan tilbyde.

Anpartsselskab for 10.000,- excl. moms og aktieselskab for 20.000,- excl. moms.

Vi har også mulighed for regnskabsføring til meget små penge.

Evt. kontakt venligst igennem info på www.danskeselskaber.dk da jeg ikke selv er ansvarlig for at passe denne forretning.

Mvh

Peter Bräuner

www.danskeselskaber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:01

Når i nu arbejder med stiftelse af selskaber ville det vel være passende at angive de rette beløb i jeres information?

Der er jo trådt en ny selskabslov i kraft pr. 1. marts 2010.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:04

Sært produkt fra en snedker/tømrer virksomhed?

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=29798494

Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Det ved vi skam godt. Vi har vurderet at vi ikke vil forvirre den gennemsnitlige bruger med de nye data på nuværende tidspunkt. Men ellers tak for input.

- Peter

Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 12:06

Der er registreret binavn og branche på selskabet.

- Peter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Bräuner:

Det ved vi skam godt. Vi har vurderet at vi ikke vil forvirre den gennemsnitlige bruger med de nye data på nuværende tidspunkt. Men ellers tak for input.

Er det fordi det går ud over jeres egen pengepung?

Sorry men der røg jeres firma lige i useriøs bogen!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Bräuner:

- Peter

Det er også længe siden at revisionskravet for ApS'er forsvandt.

Så er jeres informationer ikke mere med til at forvirre den gennemsnitlige bruger end det modsatte?

Kort sagt : Det virker ret utroværdigt når I ikke har styr på jeres oplysninger, og lige netop ting som stiftelse af selskaber kræver set fra mit synspunkt en hulens masse troværdighed.

Især når det er stiftelser som tilbydes uden at stifteren skal have kapitalen op af lommen, det virker jo allerede der en smule mistænkeligt, og når det så tilmed er en virksomhed der arbejder med distribution af varer der tilbyder at stifte selskaber øger det da ikke just troværdigheden?

Tilmeldt 9. Oct 07
Skrevet kl. 12:13

Jeg tror vi klarer os fint på trods af den meget smigrende placering i din useriøse bog.

Gang på gang må man undre sig over nogen overhovedet gider præsentere noget som helst på Amino, eftersom gud og hvermand med en webshop har en mening om alt.

Jeg sletter opslaget igen. Har ikke temperament til at skulle forsvare mine forretninger overfor en flok iværksættere der måske burde være åbne for nye tiltag.

- Peter

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 12:17

Peter Bräuner:

Jeg sletter opslaget igen. Har ikke temperament til at skulle forsvare mine forretninger overfor en flok iværksættere der måske burde være åbne for nye tiltag.

Vi er skam også åbne overfor nye tiltag her på Amino.

Men når det drejer sig om så vitale ting som stiftelse af selskaber og de økonomiske/skattemæssige forhold omkring emnet, så er det altså voldsomt useriøst at man som ny spiller på markedet kommer frem med forældede og direkte forkerte oplysninger, og så tilmed er klar over at der er kommet nye regler.

Det kan altså ikke komme bag på nogen at folk vil undre sig over hvorvidt denne nye spiller så overhovedet har styr på tingene.. Og især da ikke når der tilbydes stiftelse af selskaber uden den normalt nødvendige kapital.

Det får altså alle alarmklokker til at ringe hos mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:17

Peter Bräuner:

Gang på gang må man undre sig over nogen overhovedet gider præsentere noget som helst på Amino, eftersom gud og hvermand med en webshop har en mening om alt.

Nu er det ik os, som har en website med gamle regler, som ik længere er gældende...

Men det er helt klart nemmere at tørre aben af på andre, end en selv, når man selv laver fejlene...

Iøvrigt så koster det 1.000 kr til et velgørende formål, at få slettet en tråd ;D

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)