Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores nye webshop?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hornsyld
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allan

Min programmør henviste mig til kompatibilitetsknappen i browseren så kunne jeg gennemføre.

kan rigtig godt li jeres modeller - de ligner rigtige mennesker og jeg kan se hvordan tøjet sidder.

mvh Anette Ligo.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:33

Hej Annette

Så der var ingen problemer eller? Vi har registreret og vi sender dine varer senere i dag så du gerne skulle have dem i morgen :) 

Vi er meget glade for at du synes om vores modeller. De er nemlig også hensigten at de skal være "ægte" og vise tøjet som det er og som det sidder.

Hvad tænker du om vores bolig afdeling? Jeg kan jo se at du selv handler med boliginteriør :)

Allan

designerkiosken.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 13:37

Hej Mikael

Tak for de fine ord om vores side Big Smile

Vores logo er egentlig den tekst der er øverst på siden. Vi er helt enkle jo :D

Men ja vi skal have os en ordentlig blog. Er der nogen der kan anbefale en?

Og feed og rss kender jeg ikke så meget til. Hvad er det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:47

Rss eller feed som det  heder er det alle blog wordpress har også på amino.dk har det også ,f.eks.. ved at downloade denne her kan jeg følge med i hvad der sker på din profil http://www.amino.dk/members/Allan1010/announcements/rss.aspx

normalt alle CMS systemer er det bare et tilføjelse modul så kommer der blog med enten rss eller feed dette kan gøres f.eks. med joomla mv.

wordpress er altid i det ideel til en blog side , du kan evt. downloade en wordpress vis det ikke bare er en tilføjes modul

en udvikler kan også lave en blog som den normalt fungere med rss og feed mv. , koster dog lidt penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hornsyld
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:43

Hej Allan

jeg synes jeg boligdel er fin som udgangspunkt og varene bliver flot vist. Jeg tror at jo flere varer i får jo sværre bliver det... vi kæmper lige nu med at finde ud af hvordan vores nye menu skal være - vi har 6200 varer og det kan jo være svært for en kunde at finde rundt. Vi ønsker at bruge en så simpel menu som muligt.

/Anette - ligo.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 18:21

Hej Annette. 

dejligt at høre at du også synes om vores bolig del også :) 

Ja jeg kan godt følge dig i at det kan blive et problem når man får så mange varer i sortimentet. Men det er der da vel råd for. Der må jo være nogle kloge hoveder der kan gøre det på en smart møde.

Hvad med nogen af jer andre Aminoer, hvad synes I om vores nye webshop??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Super fed og enkel side, dejligt med et sted der sælger tøj fra nordiske mærker. Kan også godt lide modellerne, de ser "hippe" ud og det passer godt til tøjet.

Synes måske at kombinationen af modetøj og bolig genstande er lidt svær, for tøjet er noget jeg kunne finde på at købe, men bolig genstandene er noget min mor kunne finde på at købe... Men konceptet med det nordiske er godt!

Men ellers rigtig fin side!

Venlig hilsen

Anna Lilja Steensig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)