Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om vores nye webshop?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer Big Smile

I dag åbner vi vores nye webshop designerkiosken.dk og vi vil meget gerne høre hvad I synes om den? 

Vi har nu siden efteråret arbejdet på at få en ny og anderledes webshop på benene, og i dag sker det så. Webshoppen består udelukkende af nordisk design indenfor herre- og dametøj, samt interiør.

Idéen har hele tiden været at skabe en shop med anderledes produkter, som ikke nødvendigvis allerede er at finde på hylderne i de danske forretninger. Vi ser det nemlig som en styrke at flere af mærkerne er "den nye dreng i klassen", da det ofte er de nye designere som leverer de spændende og anderledes produkter. Vi er bl.a. eneforhandler i Danmark af begge de svenske tøjmærker, Patouf og Ulrika Sandström. 

Vi håber meget at I vil melde tilbage med lidt feed-back omkring hvad I synes om shoppen og dens funktioner. 

Har du idéer til hvad der kunne tilføjes eller noget helt andet er du også meget velkommen til at skrive det.

Vi ser frem til at høre fra jer.

designerkiosken.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:39
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:50

Ha ha ha det er sgu da den "skæggeste" model jeg længe har set. 

Kunne der komme lidt farve på? Den virker en smule trist med de farver. Oversigt synes jeg virker fint.

Jeg kommer lidt til at tænke på en god gammeldags avis når jeg ser siden.

........meget fede ting i har

MArtin

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:57

fin webshop, men I kunne godt bruge lidt flere friske farver for at kvikke designet op..ellers fint. Ham den mandlige model ligner faktisk Polle fra Snave, bare med skæg og akavet frisure Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 11:58

Hehe ja vi gør tingene lidt anerledes Wink

Når du tænker på mere farve er det så andet end den hvide baggrund? Vi har fra start tænkt at vores webshop skal være super enkel og nem at gå til. Altså meget brugervenlig.. Men hvis der skulle ændres i farverne hvilke farver skulle det så være?

Jeg tager det som et kompliment at den ligner en gammel avis :D

Og jeg er virkelig glad for at du kan lide vores produkter!

Mange tak :D

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 12:01

Lige en bemærkning til vores herre model som folk har bemærket har skæg. Vi er super glade for at få muligheden for at bruge netop ham som model. Han har lige afsluttet en foto opgave hos WonHundred og havde muligheden for at hjælpe os. Super sej og ja anerledes model. Han er meget i stil med os selv. :)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:09

Fedt at i gør tingene anderledes. Hvis du gerne vil have det minder om en avis....så skal du nok ikke tæske farver på.

Jeg har bare lagt mærke til noget som sælger og det er farver og liv.

Jeg er ikke e ekspert så jeg kan ikk give andet forslag end kom lidt farve på. Hvordan og hvor? No clue! Der sidder heldigvis dygtig design folk som kan give forslag.

Fra Hornsyld
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:18

Uha blev så begejstret over at finde nogle leggins jeg faktisk manglede meeen kunne ikke øge antal fra 1 til 2 på en vare i kurven og kommer til at skulle taste min adresse - jeg får ikke lov at taste i adressefelterne! Havde jeg nu kommet tilfældigt forbi var jeg jo hurtig væk.

Forøvrigt hvorfor er en stribet herre T-shirt relateret til et par dame leggins - det forstå jeg ikke?

anette  - ligo.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 12:39

Hej Annette

først og fremmest tusind tak med din feedback. Jeg var lige inde på siden og jeg kan godt tilføje mere end 1 stk til indkøbskurven og kan også ændre antallet i indkøbkurven. Men send mig linket til de leggings der var problemer med så retter vi det med det samme! Big Smile Vores it-folk er igang med at ændre på indkøbskurven så der kommer til at blive vist at der ligger noget i indkøbskurven. 

Det kan have været derfor at du ikke har kunnet kommet ind og taste din ordre helt færdig. Men det skulle meget gerne virke nu. Har du stadig problemer så send mig en mail på info@designerkiosken.dk for så skal vi have fixet det med det samme.

Og ja som du helt korrekt siger så har leggings og stribede herre t-shirt ikke noget med hinanden at gøre og vi går straks igang med at relatere korrekt. 

designerkiosken.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49

Flot og overskuelig side Smile

Jeg synes i skal beholde nuværende simpel design

Et logo kunne være en ide , der giver det ekstra pif ud ad til

Blogge er der ikke rss eller feed på så man kan abonner på jeres nyheder og i kan derved heller ikke tilmelde den rss  eller feed portaler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)