Hej Camilla,
Jeg kan udemærket forstå hvorfor der ikke sker så meget på siden.. :-)
Du har gemt dine produkter af vejen nede i bunden.. Folk finder dem ikke - de ser bare lige din boks i midten og smutter videre. Hvis du kører Google Analytics på siden, vil jeg vædde min højre tommelfinger på at du har en meget høj afvisningsprocent = folk der kun besøger en side. Produkterne skal være noget af det første folk ser. Desto flere kliks og selvstændig tankegang de skal igennem, desto flere taber du.
Klikker man så ind på fx. øreringe, så kommer der bare et billede op, som jeg ikke umiddelbart forbandt med et produkt, men blot et pænt baggrundsbillede.. med lidt ekstra kikkeri opdagede jeg dog at det VAR produktet, som var i baggrunden. Din bestillingsboks er placeret i nederste venstre hjørne - der kikker folk ikke... de læser fra øverst venstre til nederst højre... derudover er boksen alt for diskret - jeg savner noget der skaber action fra brugerens side "Køb her!" eller lignende.
Nu prøvede jeg at lægge de stjerneformede øreringe i kurven, men de er udsolgt... "og kommer højst sandsynligvis ikke på lager igen" ... her var jeg absolut smuttet som bruger. Produktet kom dog i kurven alligevel, selvom det ikke kommer igen, hvilket virker meget sort :)
Betaling kan kun ske med dankort/visa-dankort eller edankort - her afskriver du dig også en klar del af markedet.
SEO/linkbuilding: Hverken Yahoo Site Explorer eller Google finder nogen sider, som linker ind til din side.. hvilket er vigtigt, hvis du gerne vil have trafik ind på siden.
Mange hilsner,
Christian :)