Hejsa. Har for et par års tid siden lavet en hjemmeside for et band, som nu ønsker siden lavet i wordpress. De har cliche som webhotel og kom via kontrolpanelet ind i deres phpmyadmin.... hvor jeg så der var en tom database som hed twoandahalf_dk den skrev jeg i config.php filen og uploadede sammen med password osv. Og fandt frem til install.php og det fungerede også fint med at installere det hele og når jeg bruger standard temaet ser det hele fint ud og backend fungerer også upåklageligt, men når jeg vil bruge nogen af de temaer jeg selv har uploadet til themes mappen, så ser de helt forkerte ud. Det står hulter til bulter og underligt.... så spørgsmålet er om jeg har gjort et eller andet forkert? Har oploadet wordpress til en undermappe /blog Skulle jeg have lavet en database specielt til wordpress? Men jeg kunne ikke se hvor i phpmyadmin jeg gjorde dette, derfor jeg brugte den tomme database der allerede var...
I må undskylde mine dumme spørgsmål, men det er første gang jeg prøver manuelt at installere wordpress, har været vant til at bruge surftowns one click funktion....
Hmm et eller andet er der galt med nogen stier for jeg ville prøve at sætte et billed eind i et indlæg, men der stod http - fejl og så vil det ikke uploades