Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god til at skrive tekster? Tjen penge

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er på udkig efter en person der ugentlig/dagligt kan skrive nye mode indlægwww.rufii.dk - Det skal handle om frisure tips, modetips og meget andet. Det er vigtigt at teksterne er unikke. Du behøves ikke at være uddannet skribent/journalist, men skal blot skrive korrekt og "mode-agtigt".

Der afregnes en gang om mdr. og der betales pr. artikel.

Hvis du er interesseret skriv din mail eller tlf. og vi vil kontakte dig angående priser m.m.

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:55

rufii.dk:

Hej Aminoer

Vi er på udkig efter en person der ugentlig/dagligt kan skrive nye mode indlæg på www.rufii.dk - Det skal handle om frisure tips, modetips og meget andet. Det er vigtigt at teksterne er unikke. Du behøves ikke at være uddannet skribent/journalist, men skal blot skrive korrekt og "mode-agtigt".

Der afregnes en gang om mdr. og der betales pr. artikel.

Hvis du er interesseret skriv din mail eller tlf. og vi vil kontakte dig angående priser m.m.

Ser frem til at høre fra jer.

Hej.

Det lyder spændende.

Går selv meget op i mode og frisure, så tror dette ville være en god mulighed.

Du kan til at starte med kontakte mig på min mail: sejeste[AT]hotmail.com, og så kan vi efterfølgende tage en samtale over telefon.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Hej rufii.dk

Jeg er ikke professionel tekstforfatter, men kan sagtens sammensætte en god og vedkommende artikel. Jeg har tidligere studeret mode og design og har derfor ligeledes en del indblik i dette.

Du må meget gerne sende mig lidt nærmere praktisk info omkring omfang, betaling osv. på amaris(a)forum.dk

De bedste hilsner

Amaris

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36

Hejsa!!

Ville være yderst interesseret i at skrive for jer...

Sender min mail s_caliente@hotmail.com

MVH Samia.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Kan kun anbefale BZR TXT , mange Amino'er der har brugt ham, og det ser ud til at mange af dem er tilfredse, der er et indlæg på Amino et sted som omhandler det han kan levere.

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:19

Hej.

Jeg er interesseret i at skrive om mode, da jeg føler, at jeg er rimelig kendt på området. Jeg har ingen journalist uddannelse, da jeg er studerende, men kan godt lide at skrive, og jeg går meget op i mode - også historisk. I fremtiden ønsker jeg et job indenfor design- eller modebranchen, så dette kunne være en god mulighed for at starte min karriere.

Min e-mail er: dona-tello1992@hotmail.com

M.v.h. Bine.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:23

Det lyder som en opgave for mit team af studentermedhjælpere.

De er vant til den type opgave og arbejder under min professionelle supervision. Det betyder, at jeg står inde for kvaliteten.

Send gerne flere oplysninger - herunder bl.a. om afregningen til kjer@kjers.com.

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:39

Hej,

Jeg er interesseret i at skrive for jer. Send venligst en mail til mig på dalmarketing@sol.dk

dbh,

Morten Dal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:47

Hej Rufii.dk

mit navn er Mette, er 32 år og befinder mig pt. i Perth Australien.

Jeg vil være meget interesseret i at skrive artikler for jer. Jeg har selv gjort det meget i mode og smykker i Danmark og håber i fremtiden at kunne starte min egen design butik op her i Perth.

Artiklerne jeg ville kunne skrive vil således ikke begrænse sig til at være fra et Dansk synspunkt, men kan ligeledes undersøge hvorledes "Fashion and Design"  agerer her på den anden side af kloden, nemlig "Down-under".

Skulle i være interesseret, er i meget velkommen til at skrive til mig på følgende email adresse:

staeger@hotmail.com

Med venlig hilsen

Mette Bjerg Stæger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)