Jeg kan godt finde ud af at opsætte redirects på sub.domæne.dk hos UnoEuro, men hvordan omstiller jeg det således at www.domæne.dk viderestilles til www.andetdomæne.dk uden at skulle rode med htaccess?
Er der en mulighed for at viderestille *.domæne.dk til www.andetdomæne.dk uden at skulle oprette en masse subdomæner og viderestille dem et efter et?
Håber nogen kan hjælpe da UnoEuros support/hjælpe sektion er meget begrænset synes jeg.
Du vælger domænet der skal redirects under "Vælg domæne at administrere:". Derefter går du i menuen ned under "DNS administration". Her vælger du så 301, samt skriver URL´en der skal redirectes til.
Den med Hostnavn er ny. Det plejer bare at være hele domænet inkl. undersider. Jeg vil tro at du bare kan lade den være tom, eller evt. skriv *, så det bliver til *.domænenavn.dk
Hvis du har noget på domænet som der redirectes til, så kan du jo hurtigt teste om det virker.
Præcis,
det er derfor han skal bruge UnoEuro´s indbyggede funktion. Så slipper han for det tekniske, men får en ægte 301 redirect. Desuden skulle funktionen også virke på Windows hoteller, hvor man jo ikke kan bruge .htaccess :-)
Maelstrom:
Jeg har indsendt et support spørgsmål til UnoEuro. Jeg beklager at jeg har ulejliget jer, men jeg troede nogen havde løsningen ved hånden :)
Super, skriv gerne svaret her i tråden, så vi andre der bruger Unoeuro også kan lære af det.