Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - 500 kroner på 10 minutter

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Hej Thomas

Hvis du skal få mig til at lytte til dig lidt oftere, skal du fokusere.
Det er fint nok med et "jeg laver lige en impulsiv video"-udtryk, men der går over et minut, før du kommer til sagen.
Det ville have taget dig 4 minutter at kigge dit videoklip igennem, tænke dig om og lave et bedre take 2.

Det bør du gøre næste gang.

mvh Hans

Hej Hans

Tak for rådet det vil jeg tage til efterretning!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:40

Amaris Charvell:
Hihi, jeg elsker bare din jydske accent.

Hvilken accent? Det lyder da helt normalt .... Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:30

Amaris Charvell:

Hihi, jeg elsker bare din jydske accent. Savner helt mine venner oppe i det mørke nord når jeg hører det =)

Nå, men derudover ville jeg blot lige sige tillykke og godt gået Thomas. Og jeg havde altså i øvrigt ingen problemer med hverken lydniveau eller kvalitet?

De bedste hilsner

Amaris

Tusind tak!

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:40

Som Hans siger, er der rigeligt meget fluff :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 15:56

Jimi Hove:

Godt gået Thomas :-) Held og lykke med det hele fremover !

Mange tak!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:01

Robert:

Kan du formulere hvad du mener med fluff?

Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 19:11

Nå jeg ser et link der hedder "500 kr på 10 minutter" får jeg et billede af at du har et hurtigt og godt tip til hvordan jeg kan tjene nogle lette penge.

Som det tidligere blevet skrevet, går der forfærdelig lang tid inden du kommer til de 500 kr. Og når du så kommer til pengene snakker du egentlig kun om hvor let det var, og undlader helt at fortælle hvordan du tjente 500 kr. på at skrive 3 beskeder. Det er vel hvordan du gjorde det der er essensen af dit indlæg og grunden til jeg skal kikke med.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:15

Robert:

Nå jeg ser et link der hedder "500 kr på 10 minutter" får jeg et billede af at du har et hurtigt og godt tip til hvordan jeg kan tjene nogle lette penge.

Som det tidligere blevet skrevet, går der forfærdelig lang tid inden du kommer til de 500 kr. Og når du så kommer til pengene snakker du egentlig kun om hvor let det var, og undlader helt at fortælle hvordan du tjente 500 kr. på at skrive 3 beskeder. Det er vel hvordan du gjorde det der er essensen af dit indlæg og grunden til jeg skal kikke med.

Det vil måske have været bedre at skrive ''tjente 500 kroner på 10 minutter'' det kan jeg godt det.

Derud over synes jeg indlæget var fint, det tager sin tid før jeg kommer til ''sagen'' det må jeg jo lave om på til næste gang! :)

Tak for dit input..

Tilmeldt 4. Dec 08
Skrevet kl. 19:18

Jeg synes da ikke du skulle have lavet overskriften anerledes.

Du skulle jo bare have fortalt HVORDAN og HVORFOR du tjente de 500 kr. så let. Ellers giver du mig jo heller ikke nogen grund til at lytte med i fremtiden hvis du kun fortæller hvor mange penge du tjener på hvor kort tid, i stedet for HVORDAN du tjener mange penge på kort tid. Skåret ud i pap :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:

Robert:

Kan du formulere hvad du mener med fluff?

Han mener bare at der er for meget "Jeg-ved-ikke-hvad-skal-sige-snak-men-nu-optager-jeg-bare en video-og-ser-hvad-det-ender-med"

Det er lidt af det som han giver Hans ( Ham dér reklame-manden der har en ko og en kat og bor ude på landet ) ret i.

De vil gerne have dig til at lave en video hvor du går direkte til sagen og ikke sidder og snakker om alt muligt andet - Hans gider ikke at se dine videoer mere midt i det hele snakker om hvad du fik til aftensmad, mens du er i gang med at fortælle om hvorfor du blev smidt tideligt i seng, og ringer til folk i Thailand og tjente 500 kroner mens du spiste en leverpostej.

Jeg er en stor fan af folk der gør noget spontant, og jeg foretrækker faktisk heller at se at du snakker lidt ved siden af fordi at du lige kommer til at tænke på noget, eller glemmer hvad du skulle sige, og så vende tilbage til emnet igen.

Det syntes jeg er mega fedt - men der er også mange der vil have "fakta-på-bordet" her og nu, og ikke orker at bruge tid på overflødige snakkeri.

Men jeg holder sgu meget af at dér lige kommer nogen "øhh hvad var det nu jeg ville fortælle" - det passer mig rigtigt fint.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)