Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - 500 kroner på 10 minutter

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Thomas De Oliveira:

Robert:

Som Hans siger, er der rigeligt meget fluff :-)

Kan du formulere hvad du mener med fluff?

Han mener bare at der er for meget "Jeg-ved-ikke-hvad-skal-sige-snak-men-nu-optager-jeg-bare en video-og-ser-hvad-det-ender-med"

Det er lidt af det som han giver Hans ( Ham dér reklame-manden der har en ko og en kat og bor ude på landet ) ret i.

De vil gerne have dig til at lave en video hvor du går direkte til sagen og ikke sidder og snakker om alt muligt andet - Hans gider ikke at se dine videoer mere midt i det hele snakker om hvad du fik til aftensmad, mens du er i gang med at fortælle om hvorfor du blev smidt tideligt i seng, og ringer til folk i Thailand og tjente 500 kroner mens du spiste en leverpostej.

Jeg er en stor fan af folk der gør noget spontant, og jeg foretrækker faktisk heller at se at du snakker lidt ved siden af fordi at du lige kommer til at tænke på noget, eller glemmer hvad du skulle sige, og så vende tilbage til emnet igen.

Det syntes jeg er mega fedt - men der er også mange der vil have "fakta-på-bordet" her og nu, og ikke orker at bruge tid på overflødige snakkeri.

Men jeg holder sgu meget af at dér lige kommer nogen "øhh hvad var det nu jeg ville fortælle" - det passer mig rigtigt fint.

Ja jeg giver dig helt ret, og syntes du fik det formuleret rigtig godt. I hvert fald så jeg kunne forstå det Big Smile

Det er helt sikkert noget som jeg skal arbejde på!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:48

Thomas De Oliveira:

Ja jeg giver dig helt ret, og syntes du fik det formuleret rigtig godt. I hvert fald så jeg kunne forstå det Big Smile

Det er fordi at jeg lever mig ind i modtagerens verden så budskabet kommer ud. Yeah, burde måske slå mig ned som reklame-mand. Big Smile

Thomas De Oliveira:

Det er helt sikkert noget som jeg skal arbejde på!

Yeah-yeah. Du skal bare lave en ekstra version, så gør du både mig og Hans glade.

Hvor svært kan det være.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:28
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)