Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan tjener Nykredit penge

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Nordea, som jeg klart kan anbefale.

Har lige overført 2 beløb til udlandet:

1.beløb kr. 17.000,-, hvilket kostede kr. 40,- og var normal overførsel 2-3 dage

2.beløb kr. 65.000,- hvilket kostede kr. 340,-, og var en straks overførsel.

Rimelige priser efter min mening Whisper

Med venlig hilsen

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:26

Prøv at ringe til www.skift-bank.dk - jed ved dog ikke om de hjælper Erhvers kunder. Men prøv - det koster ikke noget.

Men se at komme væk i en fart :-)

PS/ forskellen på at stjæle og drive lovlig forretning er kun en politisk beslutning.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:36

Faktisk anbefalede min rådgiver mig at jeg IKKE tog lån eller at få oprettet bankgaranti.
Som erhvervskunde hos Nykredit er der ingen forhandling.

Hvad skal man sige? de fortjener ihvertfald ikke mig som kunde.

Jeg booker et møde hos Nordea.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:40

Bastian:

De har slet ikke fortjent at have kunder.

Hvorfor? Det er den kloge, som altid snyder den mindre kloge... Du har jo selv sagt ja til de sindsyge gebyre mm...

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 22:47

Fashion-Seller:

Bastian:

De har slet ikke fortjent at have kunder.

Hvorfor? Det er den kloge, som altid snyder den mindre kloge... Du har jo selv sagt ja til de sindsyge gebyre mm...

Nej det har jeg godt nok ikke, så dum er jeg ikke. 

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:58

Er man klogere fordi man malker kunder for penge, gennem brug af triks som er skrevet med småt, noget som de fleste kunder ikke forstå eller kan rumme helheden af. Eller "små" rettelser der er tilført kontrakten hen ad vejen?

Set fra min verden er det bare kold forretning af folk med lav moral og uden sans for at være proaktive over for deres kunder. For mig betynder proaktiv at man også er ansvalig på sine kunders vegne.

Jeg kommer selv fra IT branchen - den er ikke et hak bedre en bank verdnen. Det er helt tosset som private og virksomheder bliver malket med IT kontrakter og licenser.

:-)

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:02

Hvis du bor i naerheden af en Frøs Herreds Sparekasse så ta en snak med dem.

De gör i hvert fald meget for at hjaelpe ivaerksaetter også i disse krise tider.

Og har aldrig hört noget negativt om dem. (selvom det har nogle andre herinde nok) Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:32

Peter Lauge:

Er man klogere fordi man malker kunder for penge, gennem brug af triks som er skrevet med småt, noget som de fleste kunder ikke forstå eller kan rumme helheden af. Eller "små" rettelser der er tilført kontrakten hen ad vejen?

Set fra min verden er det bare kold forretning af folk med lav moral og uden sans for at være proaktive over for deres kunder. For mig betynder proaktiv at man også er ansvalig på sine kunders vegne.

Jeg kommer selv fra IT branchen - den er ikke et hak bedre en bank verdnen. Det er helt tosset som private og virksomheder bliver malket med IT kontrakter og licenser.

Set fra en aktionærs synsvinkel, så er det vel den kloge som...

Banker har anyway altid været pengemaskiner, eller i hvertfald i min tid. Så det er ik dem, som man skal forvente hverken støtte eller sparring fra... De ser alt fra deres egen bundlinie. Og vælger at benytte tal, formler osv som stortset ingen fatter, ik engang deres egne rådgivere (se bare alle de sager der er om investeringsforeninger mm)...

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:31

En bankgaranti bør koste 1.500-3.000 i oprettelse med tillæg af en mindre procentsats af beløbet
Oprettelse af lån koster typisk 1-2% i stiftelsesgebyr
En overførsel til udlandet bør koste 25 kr.

Ovenstående er Danske Bank. Dog kan det godt koste 1-200 kr. pr. måned at have kontoen

De nævnte - Markant højere priser giver snarere et indtryk af, at de gerne vil slippe af med jer som kunder.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)