Er man klogere fordi man malker kunder for penge, gennem brug af triks som er skrevet med småt, noget som de fleste kunder ikke forstå eller kan rumme helheden af. Eller "små" rettelser der er tilført kontrakten hen ad vejen?
Set fra min verden er det bare kold forretning af folk med lav moral og uden sans for at være proaktive over for deres kunder. For mig betynder proaktiv at man også er ansvalig på sine kunders vegne.
Jeg kommer selv fra IT branchen - den er ikke et hak bedre en bank verdnen. Det er helt tosset som private og virksomheder bliver malket med IT kontrakter og licenser.
Er man klogere fordi man malker kunder for penge, gennem brug af triks som er skrevet med småt, noget som de fleste kunder ikke forstå eller kan rumme helheden af. Eller "små" rettelser der er tilført kontrakten hen ad vejen?
Set fra min verden er det bare kold forretning af folk med lav moral og uden sans for at være proaktive over for deres kunder. For mig betynder proaktiv at man også er ansvalig på sine kunders vegne.
Jeg kommer selv fra IT branchen - den er ikke et hak bedre en bank verdnen. Det er helt tosset som private og virksomheder bliver malket med IT kontrakter og licenser.
Set fra en aktionærs synsvinkel, så er det vel den kloge som...
Banker har anyway altid været pengemaskiner, eller i hvertfald i min tid. Så det er ik dem, som man skal forvente hverken støtte eller sparring fra... De ser alt fra deres egen bundlinie. Og vælger at benytte tal, formler osv som stortset ingen fatter, ik engang deres egne rådgivere (se bare alle de sager der er om investeringsforeninger mm)...
En bankgaranti bør koste 1.500-3.000 i oprettelse med tillæg af en mindre procentsats af beløbet Oprettelse af lån koster typisk 1-2% i stiftelsesgebyr En overførsel til udlandet bør koste 25 kr.
Ovenstående er Danske Bank. Dog kan det godt koste 1-200 kr. pr. måned at have kontoen
De nævnte - Markant højere priser giver snarere et indtryk af, at de gerne vil slippe af med jer som kunder.