Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blackberry... Nogen brugere herinde ? BB 9000 Bold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom frisk med jeres erfaringer, gerne hvis i er koblet op på BB's server og ikke jeres egen,

Virker det bare... ??  Batteritid osv ?!?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 00:15

Jeg har snart haft min bold i 9 mdr, og jeg er ovenud lykkelig... selvom min kone mener jeg nu kan anklages for fler-koneri :D

Batteritid - well.. den skal have et skud hver nat, og hvis du har møder der tager en hel dag, og du er i et område hvor dækningen hele tiden mistes, så svinder batteriet også let... samme hvis du hele tiden er på wi-fi... men så er der jo fine muligheder for at få ekstra batteri og oplade via laptoppen. 

Min eneste kommentar til alle de apple iPhone elskere derude (er nu også en super fed tlf - jeg kommer nok til endelig at hoppe på apple vognen med iPad'en) Once you go black - you never go back :D

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 09:32

SUPER:: Tak for dine erfaringer :)  Har selv tidligere haft BB med stor succes og skulle så nu vælge 2 stk til vores lille firma og har derfor kig på BB Bold.  Der er efter min overbevisning INGEN der kan måle sig med BB når man snakker mail osv.

Har i egen server eller er i koblet op på BB egen server for xxx antal kroner pr. måned ?  Hvor har i abb. ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)