Hej aminoer, |
Laver de ikke god SEO, så skal du ikke bruge dem, dårlig SEO skader dig mere end gavner.
Hej aminoer, |
Laver de ikke god SEO, så skal du ikke bruge dem, dårlig SEO skader dig mere end gavner. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg er nybegynder. Hvordan kan jeg se om de laver god eller dårlig SEO?! |
Siden du har tråden fra eksperten, ville jeg personligt selv, holde mig fra dem. Der er mange der lover SEO derude men skal man kunne lave rigtig god SEO, skal man følge med konstant og det gør de færreste. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Der er rigtig mange som sælger SEO og SEO kan være rigtig svært at forstå. Men her er nogle råd: 1) lad dem komme med nogle referencer 2) ring til disse kunde referencer og spørg dem om de fik værdi af deres SEO køb 3) se hvordan virksomheden selv ligger på google.dk på søgeord som SEO ogsøgemaskineoptimering m.v. Men først og fremmest, find ud af hvilke ord du vil findes under. Brug et gratis værktøj fra Google til at se om disse søge ord bæliver brugt og hvor meget de bliver brugt. Og et godt råd - køb aldrig noget du ikke forstår. Og skriv ABSOLUT ikke under på noget du ikke forstår! Men held og lykke :-) |
Jeg kender Bakuri, der er experter på deres område, men jeg kender ikke deres formåen og kunne inden for SEO. Derimod med et seks faste programmør der udelukkende arbejder med PHP, syntes jeg at du selv skal, lave din SEO, det er ikke så svært, URL kald dem den så den ahr relation til overskrigft og ndhold på siden. Overskrift på siden skal relateret til det du vil havde fundet at søge maskinerne, tags skal også være relevante. Tekst indhold skal gerne beskrive og indeholde noget fra både overskrift og være levant til din URL Syntax er kodeordret for SEO. Eller kig på nogle af de kloge hovder der skriver om det på nettet, vi sælger ikke SEO, pesonligt syntes jeg det er lidt kejseres nye klær.
Hilsen Michael |
Jeg blev også på et tidspunkt kontaktet af dem. Jeg spurgte lidt ind til hvordan du lavede deres SEO arbejde. Dengang (for et års tid siden) der fik jeg oplyst, at de ville lave såkaldte skyggesider af min side. Så ville de optimerer på de skyggersider. Det betyder, at den dag du ikke længere vil betale deres månedsabbonnement der sletter du skyggersiderne og du mister alt der arbejde de har lavet. Hvis du væler dem, så sørg for at de laver optimering/linkbuilding etc direkte til din side. Jeg kender ellers ikke noget til deres SEO arbejde for valgte en anden leverandør |
Sådan er fremgangsmåden stadig, jeg sidder med en prisliste fra dem lige her.
|
Du kan kigge på easykurer.dk de har fået lavet side af dem. Men kig lige oppe i titlen: easykurer.bakuri.dk Det ser absolut ikke så heldigt ud og det er vel det der også kommer frem på nettet ? Siden kommer frem på eget domæne, men titel for underside ved bakuri
Mikkel |