Hej, Løsning bestå af følgende element: 1. En smart phone med Android, til din forbrug så er HTC legend passende. Skal også have et mobil internet abonnement. 2. Bruger Google Apps, som bestå af Gmail, Kalendar, Task, Contact Sådan gør du: 1. Taster alle din kunder på google Contact(Adresse bog). 2. Oprette aftaler i Google Kalender. 3. Bruger Gmail til kontakt kunder og send påmindelse via email. Prisen: - Det koster dig noget tid for at lære systemmet at kende. - Det koster 50-75 kr. om måneden for Mobil Trafik. - Google Apps er ganske gratis. |
Hej
Jeg bruger c5, hvor et firma har konstrueret en kolonne specielt til "os". det er enkelt at bruge, dog skal du købe databaseplads, så der kommer udgift hvert år, eller hvor meget plads du nu har brug for. Nogle revisorer kan også arbejde i det program, så ikke data skal tastes ind i deres eget program.
Ved også der er noget der hedder skvizbiz, men kender det ikke personligt
Skriv hvis du har brug for mere info.
Lisbeth
OD Polering