Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invester i nyt teleselskab - www.sonomio.dk - gør en god investering

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sonomios mål er at blive et nyt dansk mobilselskab hvor kunderne er i centrum..

Visionen er at tilbyde gode produkter, gennemskuelige priser samt en grøn profil. Et selskab uden skjulte gebyrer og overtakseringer!

Sonomios vision og forretningsgrundlag er baseret på stor viden om telemarkedet og ønsket om at skabe et reelt og troværdigt tilbud i et, for kunderne, uigennemskueligt marked.

Vi ønsker en bred ejerkreds og har fokus på kvalitet og gennemskuelighed. Vi sælger aktier lige nu. Vær med til at gøre Sonomio til virkelighed. Vi mangler at sælge godt 1600 aktier.

Historisk har det vist sig at investeringer i nye teleselskaber har været rigtig gode investringer

Køb aktier : http://sonomio.dk/aktier/koeb-aktier

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 13:08

Hej Anette.

Meget interessant indlæg.

Vil du være venligt at sende mig en e-mail på tm@virksomhedsguide.net, da jeg gerne vil drøfte dette nærmere med dig.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:08

Hvor kan man læse om jeres produktpriser?

Det ser alt sammen godt ud, men synes det er ret relevant at se jeres priser, så man kan sammenligne dem med de øvrige priser på markedet.

Tilmeldt 6. Apr 10
Skrevet kl. 13:21

Du kan hav ret i at det er relavant at kender vores priser. Imidlertid kommer Sonomio først i luften hen på sommeren. Først når firmaet er stiftet  kan der indgås det nødvenlige aftaler. Det er vigtigt at Sonomio kommer ud med overordentlig konkurrencedygtige priser - af konkurrencemæssige hensyn offetntliggøres priserne ikke før vi er klar til kommerciel drift.

Håber svaret er tilfredsstillende!

Med venlig hilsen

Anette Buus    

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:32

Nu har jeg selv en fortid i et teleselskab, så jeg er meget interesseret i at se hvordan I vil have konkurrencedygtige priser. Jeg håber at I har baglandet i orden, for det er ikke "benene op på bordet" at drive et telefonselskab :)

Det er korrekt at et telefonselskab kan være en god forretning hvis det har mange kunder. Det kan man se på at Frank Rasmussen solgte Bibob da der var kunder nok i det og han fik vist mere end 1000,- pr kunde i salgspris. Men inden da havde han også brugt mange penge på at sikre en lav minutpris. Jeg mener at han direkte smed flere millioner på bordet for at få en lav pris.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 6. Apr 10
Skrevet kl. 13:39

Du har ret det kræver en del at drive telefonselskab og som du kan se er det ikke ukendt for initiavgruppen at drive telefnselskab. Så ja baglandet er i orden!

Du har også ret i at det har været en god forretning for Frank Rasmussen - det senste selskab der har vist sig at være en god investring er M1. Det forlyder at de fik godt 3000 pr. kunde.     

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:43

Anette Buus:
Du har ret det kræver en del at drive telefonselskab og som du kan se er det ikke ukendt for initiavgruppen at drive telefnselskab. Så ja baglandet er i orden!

Ah... glemte at gå ind på siden og kigge :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44

At mobilselskaber engang var en god forretning er sandt... Ellers kig på dem, som fik succes ala Telmore, CBB osv.

Men markedet har ændret sig meget siden disse firmaers introduktion, og det er derfor ik længere muligt at skabe den der nyhedseffekt, som det havde en gang.

Man kan idag ik slå på prisen mere, da den er mere eller mindre presset helt i bund, og det er jo den eneste faktor, som kunder vælger ud fra! Dækningen er jo stortset den samme, om det er TDC, 3 eller Telenors net man lejer sig ind på...

Så at sige at det er en god forretning er vel en overdrivelse... Forretningen bliver kun god, hvis man formår at få rigtig mange kunder, og dermed kan sælge selskabet til en af de store aktører... Ellers ender man bare som endnu et selskab i mængden, som sælger mobil snik snak...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:47

Anette Buus:

Sonomios mål er at blive et nyt dansk mobilselskab hvor kunderne er i centrum..

Visionen er at tilbyde gode produkter, gennemskuelige priser samt en grøn profil. Et selskab uden skjulte gebyrer og overtakseringer!

Sonomios vision og forretningsgrundlag er baseret på stor viden om telemarkedet og ønsket om at skabe et reelt og troværdigt tilbud i et, for kunderne, uigennemskueligt marked.

Vi ønsker en bred ejerkreds og har fokus på kvalitet og gennemskuelighed. Vi sælger aktier lige nu. Vær med til at gøre Sonomio til virkelighed. Vi mangler at sælge godt 1600 aktier.

Historisk har det vist sig at investeringer i nye teleselskaber har været rigtig gode investringer

Køb aktier : http://sonomio.dk/aktier/koeb-aktier

Kan du fortælle hvilket net der anvendes?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Apr 10
Skrevet kl. 14:59

Vi forhandler pt. med flere operatører - pris og kvalitet det de afgørende faktorer. Så nej vi har endnu ikke den endelige afklaring på operatør.  

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)