Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vil gerne have ris/ros for mit nye site, som vedrører rådgivning og implementering af CRM løsninger fra salesforce.com. Firmaet blev stiftet primo 2010 og i opstartsfasen tilbydes der konsulentbistand til opsætning, design og implementering af crm løsninger. Senere er det min plan at tilbyde pakkeløsninger til forskellige brancher, men dette er endnu ikke færdigudviklet.

Den nuværende udgave skal blot fungere som et visitkort, hvor interesserede kunder kan indhente information om dels Salesforce og de ydelser jeg tilbyder. Mere dynamisk indhold tilføjes senere, når jeg får udviklet de nævnte pakkeløsninger evt. med egen blog og debatforum, men det er indtil videre på tegnebrættet.

Jeg vil derfor gerne have nogle tips til, hvordan jeg kan øge antallet af leads enten via kontaktformularer eller andre optimeringer- alle råd er velkomne.

I kan besøge min hjemmesidewww.disruptx.dk

 

På forhånd tak.

 

Mvh

Michel Hansen

DisruptX

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har god erfaring med en "ring mig op" funktion på forsiden, så skal man bare taste sit telefon nummer ind, og så får jeg en e-mail, hvorefter jeg foretager opringningen. Det gør det muligt at måle konverteringsraten, se hvordan den besøgende kom ind på siden og en masse andet guf, der kan bruges til konverteringsoptimering.

Du skal være klar over at en "Kontakt"-knap i din menulinje langt fra er nok til at konvertere, eller bare at skrive din e-mail ind i teksten. Du skal gøre det visuelt attraktivt at konvertere, hvilket bl.a. kan gøre med en stor, lækker grøn knap, som man næsten ikke kan lade være med at trykke på.

Men generelt, så arbejd videre med idéen om, at hver eneste side skal have et formål, altså den skal lægge op til en handling, som forbrugeren skal foretage, og så læser du din side igennem og retter den til, så den besøgende næsten ikke har andet valg end at gøre det du vil have ham til.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes det ser fint ud.

Det eneste jeg umiddelbart ville lave om på er under "Om disruptx", der kan jeg se at teksten nærmest "ligger" sig op til billedet, der ville jeg sætte lidt padding på, så det ikke er så meget klemt sammen.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel,

Michel Kenneth Hansen:
Jeg vil derfor gerne have nogle tips til, hvordan jeg kan øge antallet af leads enten via kontaktformularer eller andre optimeringer- alle råd er velkomne.

Generelt er der en del ting, der godt kunne gøres bedre efter min mening - så du ikke taber potentielle kunder. I stedet for at skrive en fristil, kommer jeg med nogle bullets:

  • Forside: det skal være lynhurtigt og nemt at se, HVAD du tilbyder - på et "sprog", målgruppen forstår.
  • Generelt: alt for meget tekst - ingen gider læse det.
  • Du slår meget på "Salesforce" - er det et kendt brand? Ved folk med det samme, hvad du snakker om? (jeg kendte det ikke)
  • Dine meget brede kolonner gør det svært at læse dine tekster.
  • Hvis du gerne vil sige en masse, så kan du mange gange komme lige så langt med bulletpoints, illustrationer og fornuftige opdelinger af teksterne = overskuelighed.
  • Det er fint med to menuer - typisk en i toppen, og så en "kopi" i bunden (så man er fri for at scrolle til toppen) - hvorfor er begge dine menuer lige over hinanden?

Det var lige et kort indlæg fra mig... :) Håber du kan bruge det... og held og lykke med virksomheden :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode råd. Er fuldstændig i, at der nok er for meget fristil over teksterne og at det kunne gøres mere overskueligt med bullets points. Det samme gælder muligheden for at konvertere effektivt med "ring mig op" funktionalitet og mere fokus på grafiske tricks til at tiltrække interesse.

Vidste i forvejen at et email-link var utilstrækkeligt, men nogle gange springer man over hvor gærdet er lavest Surprise

En af de største udfordringer har været dels at fortælle om Salesforce og dels mine egne produkter, hvor jeg som salesforce partner implementerer og rådgiver om deres løsninger. Generelt er Salesforce et kendt brand for folk, som kender til crm markedet, men selvfølgelig er der også mange i den modsatte lejr. Og da begge er blandt mine målgrupper, må informationen målrettes bedre. Spørgsmålet er bare hvordan balancen skal være - det ville jo være voldsomt at skulle skrive masser af artikler om Salesforce på dansk, når man blot kan henvise til deres hjemmeside, men omvendt giver det også større troværdighed at beskrive de primære features og salgsargumenter på dansk.

Hvordan dette skal tackles er endnu under overvejelse, så indtil videre vil jeg opdatere mit idé-katalog med jeres fine ideer.

 

Mange tak for jeres interesse.

 

Mvh

Michel

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et par Pixelhuset.dk hints direkte fra hoften:

1) designet hopper og danser - se på afstanden mellem overskrift og brødtekst m.v.

2) body font er ikke god til designet.

3) HTMLen er ikke SEO venlig

4) Toppen er designet fint nok - men resten af siden er ikke troværdighedsskabende nok over for den type kunde du vil have

Håber ikke jeg har været for hård :-)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

klikket på linkene på siden alle gik på fejl side kontaktsiden mv.?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Liseleje
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, det skyldes at jeg har foretaget nogle opdateringer i koden her i eftermiddag. Alt skulle virke nu.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

to menuer samme links nøjes bare med et , det synes jeg ser mest professionelt ud.

Dan overblik lav flere undersider med mindre tekst på hver side og det giver lidt mere i søgeord maskiner

kontaktsiden ville jeg ligge en kontaktformular på

titlen forstod jeg ikke da jeg klikke ud på google , ingen kalder en forside en forside , brug gerne alle 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her <title> Home page </title> husk lav en sælgede titlen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)