Hej allesammen Vil gerne have ris/ros for mit nye site, som vedrører rådgivning og implementering af CRM løsninger fra salesforce.com. Firmaet blev stiftet primo 2010 og i opstartsfasen tilbydes der konsulentbistand til opsætning, design og implementering af crm løsninger. Senere er det min plan at tilbyde pakkeløsninger til forskellige brancher, men dette er endnu ikke færdigudviklet. Den nuværende udgave skal blot fungere som et visitkort, hvor interesserede kunder kan indhente information om dels Salesforce og de ydelser jeg tilbyder. Mere dynamisk indhold tilføjes senere, når jeg får udviklet de nævnte pakkeløsninger evt. med egen blog og debatforum, men det er indtil videre på tegnebrættet. Jeg vil derfor gerne have nogle tips til, hvordan jeg kan øge antallet af leads enten via kontaktformularer eller andre optimeringer- alle råd er velkomne. I kan besøge min hjemmeside på www.disruptx.dk
På forhånd tak.
Mvh Michel Hansen DisruptX
|
Jeg har god erfaring med en "ring mig op" funktion på forsiden, så skal man bare taste sit telefon nummer ind, og så får jeg en e-mail, hvorefter jeg foretager opringningen. Det gør det muligt at måle konverteringsraten, se hvordan den besøgende kom ind på siden og en masse andet guf, der kan bruges til konverteringsoptimering.
Du skal være klar over at en "Kontakt"-knap i din menulinje langt fra er nok til at konvertere, eller bare at skrive din e-mail ind i teksten. Du skal gøre det visuelt attraktivt at konvertere, hvilket bl.a. kan gøre med en stor, lækker grøn knap, som man næsten ikke kan lade være med at trykke på.
Men generelt, så arbejd videre med idéen om, at hver eneste side skal have et formål, altså den skal lægge op til en handling, som forbrugeren skal foretage, og så læser du din side igennem og retter den til, så den besøgende næsten ikke har andet valg end at gøre det du vil have ham til.