Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voldsomt billige telte - Iglo, Festival osv. osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Derude. 

Er der nogen herinde som kender til nogle ekstremt billige Telte, evt. en producent i østeuropa el. lign.? 

Jeg har haft kigget lidt på Easy Camp, som umiddelbart er den billigste producent jeg har fundet. 

Udover telte, vil det også være interessant hvis nogen kender til andet udstyr som stole, madrasser og soveposer. 

Alt er velkommen :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:30

Og lige en tilføjelse, Easy Camp vil nemlig have at forhandlere har en fysisk butik - som den kernedanske virksomheder der nu engang er tale om. 

Derfor fungerer det ikke rigtigt for mig, så alle forslag bydes meget velkomne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:45

Hej Martin

Jeg tror du skal til østen for at finde en producent af billige telte, en stor del af produktionen fra Østeuropa er også blevet rykket derover, især når vi taler produkter i den billige ende.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:34

Hejsa,

Vi har følgende telt på lager, som måske kunne have din interesse.

Kontakt os på mail, eller tlf. for mere info - info@parti-salg.dk - tlf. 5353 9333

Info om teltet:

Herudover  består sættet af 2 soveposer og 2 liggeunderlag.

Inderteltet er lavet i åndbart polyester med indgangsåbning og indbygget myggenet. Yderteltet er lavet i 100 % polyester, der kan tåle 800 mm. vandtryk og er PU-belagt.

Ellers er specifikationerne som følger:
Telt:
Mål: 200 cm. x 180 cm. x 105 cm., Materiale: 100% polyester
Soveposer x 2:
Mål: 170 cm. x 70 cm., Fyld: 100g/m2 polyester
Liggeunderlag x 2:
Mål: 180 cm. x 50 cm. x 0.6 cm., Materiale: EVA.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:28

Hej Janus. 

det kan godt være du har ret, ville bare være så meget lettere umiddelbart hvis det var muligt at klare indenfor Europa.

Men har du nogen ideer til hvordan jeg kan finde en billig producent derovre ellers? 

Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du søger billige telte og billige soveposer samlet i festivalpakker så burde du besøge http://www.festivalkits.dk/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)