Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Pengene til Epusher er tabt

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuld af forventning tog jeg mod det sidste slag på tasken tilbud om at købe Epusher med rabat og få 4 tillægs produkter oveni afsendt med Martin Thorborg som underskriver.

Der stod at jeg skulle åbne produkterne indenfor 48 timer, så jeg lukkede dem op og overførte dem til mit skrivebord. Men det var desværre ikke nok. Da jeg ville ind og læse et af produkterne om at få succes med sit nyhedsbrev virkede kodeordet ikke længere.

Så nu er pengene tabt med mindre jeg gør brug af købelovens fortrydelses ret.

Hvad gør jeg? Jeg har skrevet til afsenderen uden at få svar. Og jeg kan ikke finde en support, hvor jeg kan få hjælp. Hvor finder jeg det???

Jeg har ikke råd til at kaste 1500 kr lige direkte ud i den blå luft.

Pia Hede

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 09:50

Hej Pia

Jeg er HELT sikker på at Martin Thorborg kan være dig behjælpelig så skriv en PM til ham

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:51

Det har jo lige været påske og hvis ikke jeg tager meget fejl har supporten været på ferie med forfatteren. Wink

Så jeg ville væbne mig med tålmodighed et par dage endnu og så ellers prøve at se om ikke de kan hjælpe dig til at få en fungerende udgave.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:07

Er også ret sikker på at du nok skal få det du har betalt for. Som de andre skriver så har alle været på påskeferie så det er nok derfor du ikke har fået svar. Smile

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Anders Christensen:

Det har jo lige været påske og hvis ikke jeg tager meget fejl har supporten været på ferie med forfatteren. Wink

Så jeg ville væbne mig med tålmodighed et par dage endnu og så ellers prøve at se om ikke de kan hjælpe dig til at få en fungerende udgave.

Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg  der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt !  Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:
Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg  der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt ! 

Sjovt nok er vi alle mennesker og begår fejl Smile

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg  der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt !  Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.

Så må jeg hellere krybe til korset og indrømme at jeg har ydet en elendig kundeservice til mine kunder her hen over påsken.
Jeg har holdt fri så kunder der blot har sendt mig en mail hen over helligdagene har altså først fået svar her til morgen. Vores døgnvagt har naturligvis været bemandet hele påsken og håndteret de sager hvor kunderne fandt dem vigtige nok til at betale for at få tingene løst udenfor normal arbejdstid.

Jeg tror de fleste kan acceptere at virksomheder holder lukket engang imellem, og f.eks. lader medarbejderne holde ferie med familien.

Det er også min klare overbevisning at der ikke er nogen der afgår ved døden af ikke at have en bog tilgængelig i et par dage indtil påsken er slut og folk er tilbage på arbejde.

Men sådan er folks krav og forventninger naturligvis så forskellige Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Anders Christensen:

Så når man er selvstændig er det ikke tilladt at holde fri og være sammen med sin familie? Give him a break. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:45

Ravn:

Og du er helt sikker på, at det ikke er en lillebitte smule over målet at forvente landets hurtigste kundeservice på en helligdag i en B2B-forretning? I så fald siger du bare til hvis du mangler et job Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 13:10

Hej Allan

Jeg håber ikke, at denne fejl kommer til at koste mig 1500 kr.

Og påsken er jo som bekendt slut idag-

Så nu håber jeg snart at få et svar fra supporten inden fortrydelses fristen udløber.

Mvh

Pia

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)