Fuld af forventning tog jeg mod det sidste slag på tasken tilbud om at købe Epusher med rabat og få 4 tillægs produkter oveni afsendt med Martin Thorborg som underskriver.
Der stod at jeg skulle åbne produkterne indenfor 48 timer, så jeg lukkede dem op og overførte dem til mit skrivebord. Men det var desværre ikke nok. Da jeg ville ind og læse et af produkterne om at få succes med sit nyhedsbrev virkede kodeordet ikke længere.
Så nu er pengene tabt med mindre jeg gør brug af købelovens fortrydelses ret.
Hvad gør jeg? Jeg har skrevet til afsenderen uden at få svar. Og jeg kan ikke finde en support, hvor jeg kan få hjælp. Hvor finder jeg det???
Jeg har ikke råd til at kaste 1500 kr lige direkte ud i den blå luft.
Er også ret sikker på at du nok skal få det du har betalt for. Som de andre skriver så har alle været på påskeferie så det er nok derfor du ikke har fået svar.
Det har jo lige været påske og hvis ikke jeg tager meget fejl har supporten været på ferie med forfatteren.
Så jeg ville væbne mig med tålmodighed et par dage endnu og så ellers prøve at se om ikke de kan hjælpe dig til at få en fungerende udgave.
Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt ! Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.
Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt ! Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.
Så må jeg hellere krybe til korset og indrømme at jeg har ydet en elendig kundeservice til mine kunder her hen over påsken. Jeg har holdt fri så kunder der blot har sendt mig en mail hen over helligdagene har altså først fået svar her til morgen. Vores døgnvagt har naturligvis været bemandet hele påsken og håndteret de sager hvor kunderne fandt dem vigtige nok til at betale for at få tingene løst udenfor normal arbejdstid.
Jeg tror de fleste kan acceptere at virksomheder holder lukket engang imellem, og f.eks. lader medarbejderne holde ferie med familien.
Det er også min klare overbevisning at der ikke er nogen der afgår ved døden af ikke at have en bog tilgængelig i et par dage indtil påsken er slut og folk er tilbage på arbejde.
Men sådan er folks krav og forventninger naturligvis så forskellige
Det har jo lige været påske og hvis ikke jeg tager meget fejl har supporten været på ferie med forfatteren.
Så jeg ville væbne mig med tålmodighed et par dage endnu og så ellers prøve at se om ikke de kan hjælpe dig til at få en fungerende udgave.
Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt ! Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.
Så når man er selvstændig er det ikke tilladt at holde fri og være sammen med sin familie? Give him a break.
Sjovt nok er det jo ellers altid Martin Thorborg der kloger sig på hvor vigtigt det er at behandle kunderne ordenligt og hurtigt ! Så påsken burde jo ikke være nogen hindring for at give kundeservice.
Og du er helt sikker på, at det ikke er en lillebitte smule over målet at forvente landets hurtigste kundeservice på en helligdag i en B2B-forretning? I så fald siger du bare til hvis du mangler et job