Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets sidste gang Finske Visitkort !!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
  Her er så årets sidste pulje af vores Finske Visitkort.

Hvis du ikke ved hvad de Finske Visitkort er,  kan du læse mere om dem i disse ældre tråde:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6658

Denne gang blive kortene med blank U/V-lak (giver en blank glossy overflade).
Amino-prisen er stadig den samme: 500 kr. eks. moms for et sæt med 250 kort.

Hvis du ikke har set kortene før og gerne vil se nogle prøver, så send en email til mig på jesper snabelA mediamouse.dk ,

så skal jeg nok sende nogle prøver afsted.

Vi regner med at kunne køre kortene imellem jul og nytår og derved sende dem ud i det nye år.

Men hvis puljen bliver fyldt hurtigere end beregnet, så kører vi puljen inden da.

Som en lille ekstra ting, her i forbindelse med julen, er her et "pakke-tilbud":

Ét sæt Finske Visitkort og ét krus med dit eget tryk (motiv/logo/billede): 560 kr. eks. moms.

For hvert sæt visitkort følger der ét krus - så hvis du bestiller 3 sæt, kommer der 3 krus med.

Priserne inkluderer ikke et layout af visitkortene, men såfremt du ikke selv kan levere et trykklart layout, så kan vi også godt give en rigtig god pris på layoutet. Hvis du selv laver layoutet, så skriv lige en email til mig, hvorefter jeg sørger for at sende en email retur med de forskellige detaljer omkring dimensioner, beskæring, farver m.m.

I øvrigt gælder disse priser også "eksport" fra Amino. Så hvis du f.eks. selv er grafiker og har en kunde som skal have nogle visitkort (og eventuelt også kopper), så kan du stadig få dem til ovenstående priser, selvom det ikke er til dig selv. Pt. kan krusene slet ikke fås i oplag helt ned til ét styk uden for Amino - og det samme gælder de priser de Finske Visitkort tilbydes til herinde.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:00
Jeg har modtaget prøverne i dag, og det er edderrådme lækker kvalitet
Ingen tvivl om jeg skal med i puljen denne gang, men jeg har intet layout..

Er det noget jeg kan lave selv? Jeg har adgang til diverse værktøjer som fx Illustrator, men jeg ved intet om format, dimensioner, farver osv.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:56
  Uffe, hvis du sender mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk , så kan du få alle de tekniske detaljer som du har brug for.

Og ja - du kan sagtens lave det i Illustrator, hvis det er det som du har det bedst med.

Vi er som sådan ikke så kræsne (det lader vi andre om at være). Vi har selvfølgelig nogle forbehold omkring kvaliteten af f.eks. billeder, tekst m.m. men det er afhængigt af hvilket fil-format materialet kommer i. Men en PSD, PDF, AI, EPS er der ikke nogen konkrete problemer i, sålænge man blot overholde nogle simple retningslinier.

I den sidste pulje (den matte) var der en der afleverede sit visitkort i PowerPoint.... Men vi fik det da lavet med et godt resultat .

Ellers så kan vi altså også godt hjælpe dig med at lave layoutet - i denne jule-pulje vil et layout koste 250 kr. Men det gælder så også kun i denne pulje, så jeg garanterer ikke for at man kan få lavet et layout til samme pris en anden gang .

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:25
Hej Jesper

Hvornår skal du senest have layout og hvordan sender du faktura ud efterfølgende?

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:59
kan man ikke bare nøjes med krusene har 3000 visitkort på lager, men kunne bruge nogle krus og evt. nogle kuglepenne
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:13
  Hvis du reservere en eller flere på pladser på forhånd, så skal vi blot have layoutet i midten af december.

Jeg skal nok sige til når deadline nærmer sig.

Jesper, du kan sagtens nøjes med kruset. Men så bliver det til den normale pris (70,40 kr. eks. moms).
Men send mig en email omkring det og kuglepenne .

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:14
  Så varer det ikke længe før vi lukker puljen - Den bliver lukket til nytår, så vi kan køre kortene i starten af det nye år.

Vi har stadig nogle ledige pladser i puljen, så hvis du gerne vil have et eller flere sæt af disse fede kort, så er det altså bare med at komme ud af busken og få reserveret plads.

For at få fyldt puljen helt op, så har jeg her et lille ekstra tilbud:
Der er yderligere 10% rabat hvis du reserverer plads senest den  27 december.

Rabatten gælder også dem som allerede har reserveret plads.

Hvis du ikke selv kan levere et trykklart layout, så hjælper vi også gerne med det.
Jule-prisen på et layout i forbindelse med tryk af visitkort ligger på 250 kr. og gælder kun i denne pulje som er årets sidste.

Jeg sender også stadig gerne prøver ud, såfremt der er nogen som gerne vil se nogle eksempler på kortene.

Oprindeligt var planen, at kortene skulle trykkes imellem jul og nytår, men fire har indtil videre spurgt om de ikke kunne vente med at levere layoutet til de har juleferie imellem jul og nytår. Endvidere vil det også passe os fint, da vi skal have opsat nyt udstyr imellem jul og nytår og derfor også hellere end gerne vil skubbe trykket til efter nytår.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:25
Jeg har lige fået mine i dag, og jeg kan kun sige: ER DU RÅDDEN hvor er de lækre! Udover at kvaliteten virkelig er til at føle på er farverne helt rigtige, den specielle font jeg har brugt og måtte sende til Jesper er helt rigtig - alt er nøjagtig ligesom jeg havde forestillet mig da jeg sad og designede kortet i Photoshop. MediaMouse får min anbefaling fremover, ingen tvivl om det :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)