Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook url kan man ændre den ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. 

Jeg har lige købt en hjemmeside som har en Facebook side. Kan jeg få flyttet den side over i mit navn ? 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:32

Stod med samme problem for et stykke tid siden. Dengang var der snak om hvorvidt man skulle op på min.100 medlemmer, for at ændre URL på siden (snakker om fansider).

Jeg har (desværre:-/ ) stadig under 100 fans, men har alligevel fået lavet et enkelt link.

www.facebook.com/Indretning

Kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men tråden må være tilgængelig herinde et sted.

Held og lykke

:-) Nanna

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:35

Thomas Reberholt:

Ok. 

Jeg har lige købt en hjemmeside som har en Facebook side. Kan jeg få flyttet den side over i mit navn ? 

Det kan du godt.

Den nuværende administrator skal gå ind og sætte dig som ejer.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Jeg synes en fan-side på facebook er bedst. Der er mere liv og debat og dejligt nemt at skrive en statusopdatering. Jeg startede med en gruppe, men ændrede det hurtigt. Det kan jeg også se andre gør, så mit råd vil være at starte en fanside. Du kan også koble fan-siden til twitter, hvis du har en sådan?

Se her: www.facebook.com/www.umas.dk

Og her: www.twitter.com/umasdk

Helle - House of Kids har også lavet en fan-side med succes og pt. over 3.400 fans. Se her: http://www.facebook.com/?ref=home#!/houseofkids?ref=ts men hun mangler vist også lige at ændre kan jeg se :-)

Og tilbage til dit spørgsmål, så kan jeg (griner) slet ikke huske hvordan jeg fik ændret det, men ved Martin Thorborg har fortalt el. skrevet det et sted!! Det var der jeg blev opmærksom på det...

Kh Trine

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:59

Trine Lønfeldt:

Hej Emil

Jeg synes en fan-side på facebook er bedst. Der er mere liv og debat og dejligt nemt at skrive en statusopdatering. Jeg startede med en gruppe, men ændrede det hurtigt. Det kan jeg også se andre gør, så mit råd vil være at starte en fanside. Du kan også koble fan-siden til twitter, hvis du har en sådan?

Se her: www.facebook.com/www.umas.dk

Og her: www.twitter.com/umasdk

Helle - House of Kids har også lavet en fan-side med succes og pt. over 3.400 fans. Se her: http://www.facebook.com/?ref=home#!/houseofkids?ref=ts men hun mangler vist også lige at ændre kan jeg se :-)

Og tilbage til dit spørgsmål, så kan jeg (griner) slet ikke huske hvordan jeg fik ændret det, men ved Martin Thorborg har fortalt el. skrevet det et sted!! Det var der jeg blev opmærksom på det...

Kh Trine

Enig :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tjekket op på det, og det er lidt forskelligt, hvad der står rundt omkring, men mener kun det er 25-50 mennesker der skal være fans, hvilket også er fair nok. Smid et link ud på din egen facebook, og evt. Twitter, så har du dem lynhurtigt :)

Jeg vil anbefale en side, hvis du ønsker at kommunikere bredt, og med mange (+5.000) mennesker. Det er forskelligt hvad folk har succes med. Det positive ved grupper er dog at du kan sende beskeder ud som lander direkte i alle folks indbakker (dog max. 5.000 medlemmer). Når du har en side kan du kun sende Opdateringer ud, som ikke er lige så synlige som beskeder i indbakken.

Så det er lidt en smagssag, og ambitionerne for antal medlemmer/fans. Du skal dog huske, at når du har først har oprettet den ene, kan du ikke lave den om..

Den der har lavet en facebook-fanside, vil altid stå som administrator. Man kan godt tilføje flere administratorer, men grundlæggeren vil altid have højeste status, også selvom personen melder sig ud.

Held og lykke

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:21

Se kasper det var jo noget jeg kunne bruge :) 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:24

Man skal jo endelig have begge dele på en måde. 

1 Siden med firmanavn 

2 en gruppe med produkter 

Så kan dem som vil støtte op om firmaet gøre det. Og jeg kan stadig få lov at bombe folks profiler med nyt tøj. Som de trykker kan godt li på og de så bliver vist på et utal af sider.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:05

Tja, det er jo hvordan man vælger at lave sin sociale medie strategi. Nogle vil måske mene, at folk der har interesse i firmaet også har stor interesse i produkterne.

Nu ved jeg ikke om det er dine softshell jakker, men hvis du skal have en stor opmærksomhed så kan du jo også lave en side der fx. Hedder 'Softshell jakker til en halvtredser ved 10.000 fans'. Nu ved jeg intet om det kan løbe økonomisk rundt, og nu er softshell jakker heller ikke lige det optimale.

Men hvis du har et produkt, som måske henvender sig til unge, eller et produkt du mener folk ville have stor interesse i at få meget billigt, så kunne du overveje at oprette specielle sider til formålet.

Glad for du kan bruge det jeg skriver Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)