Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50 nye kunder for 0,- kr. plus meget mere.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det hele startede med en tanke som blev skubbet frem til handling.

Handlingen skaffede mig kontaktskabende relationer til ca. 50 nye potentielle kunder på kun 6 timers arbejde plus styrkede image samt adgang til yderligere kunde emner.

Og det har kostet mig 0,- kr.!!

Mange iværksættere er bange for at bryde grænser, selvom de godt kunne tænke sig det, men de tør ikke.

Hvad med dig, tør du at bryde grænserne som erhvervsdrivende eller hvad er du bange for?

Dette indlæg handler om at bryde grænserne så dit potentiale for større omsætning vil eksploder!

Den branche jeg bevæger mig i, rådgivningsbranchen, er et mættet marked på lige fod med den branche du er i. Jeg har lige så mange konkurrenter, som du nok har, så hvordan kan jeg skabe min eksistensberettigelse i en branche, hvor mine konkurrenter råber lige højt?

SVAR: Ved at bryde grænserne for hvad der er forventet af kunderne.

Jeg gør det som konkurrenterne ikke tør, ikke tænker på og ikke kan.  Plus så tør jeg at bryder mine egne grænser.

Når jeg gøre alt dette, så er reaktionen altid fra alle potentielle kunder ”Wauw, jeg er imponeret”, hvilket jeg betragter som et købssignal, jeg kan reagere på med det samme i forhold til mit mål.

Vil du vide, hvordan du kan gøre det selv, så læs videre.

Det startede med en tanke om, at jeg vil ud og møde iværksættere (kunder), der hvor de er. Jeg gik i gang med at brainstorme på muligheder og en af ideerne der dukkede op var iværksættermesse.

Lad os kigge på, hvordan jeg skabte ca. 50 nye potentielle kunder på mindre 6 timer plus styrket images samt adgang til yderligere kunde emner for 0,- kr.

En uskyldig email blev sendt til København Syd Erhvervscenter, arrangør for Iværksættermessen i Køge, for at høre om, hvad der skulle til før man kunne komme i betragtning som indlægsholder på en af deres scener.

Overraskende nok, så havde de kun 2 krav, at de ikke skulle betale noget til mig og at indlægget var relevant for iværksættere.

Et par dage efter kom aftalen i hus og jeg skulle holde et indlæg om indtægtsgivende e-mailsstrategier. Efter eget forslag, så var jeg den første på scenen kl. 9.30. Baggrunden for dette var at jeg ville øverst på plakaten med billede og navn – images profilering.

Fedt nok men jeg ville endnu mere. Jeg ville noget som ingen andre tidligere har gjort for iværksættere (kunderne).

Ideen kom til, at jeg ville afholde en gratis pep-talk for iværksætterne, der havde betalt for en stand på messen. Pep-talken skulle afholdes inden åbning og omhandle kontaktskabende kommunikation. Ideen blev modtaget med stor glæde og overraskelse, da Thomas (sekretariatschef) ikke havde hørt eller oplevet en person som ville stille sig gratis til rådighed og lære iværksættere at komme i kontakt med de besøgende på messen.

Så den aftale kom også i hus.

Meget kort fortalt, så blev dagen en kæmpe succes for min profilering, hvor mange blev overrasket over min gratis hjælp til iværksætterne inden åbningen og indlægget ” Dine e-mails er guld værd – sådan bruges de til at skabe mere salg” træk så mange mennesker til, at de sidste blev nød til at stå op. Hurtigt blev mit navn spredt på messen til visse personer der kontaktede mig for et samarbejde.

Mit forslag til dig:

Ved at bryde ens egne og andres grænser for det der er forventet, åbnes en dør til en kæmpe omsætningspotentiale.

Tag ovennævnte ind som inspiration og gå i gang med at brainstorme på muligheder indenfor din branche.

Har du brug for hjælp til det, så skriv til mig.

Have en kanon uge.

De bedste hilsner

Glenn Kibsgaard.

Iværksætterrådgivning.

PS: Hvad syntes du om dette indlæg?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:17

Hej Glenn.

Genial tråd, tak for det!

Den er sku' værd at tage et kig på igen senere :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:22

Hej

Godt indlæg, meget velskrevet og så er selve opsætningen af afsnit i sig selv lærerig.Yes

Jeg syntes iøvrigt du lykkes rent fint med at pleje dit image generelt. Big Smile  

Michael S

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:30

Hej Glenn,

Rigtig godt indlæg! og god idé.

Jeg prøver selv - efter bedste evne - at tænke uden for boksen. Har også brændt en del bokse - både egne og kunders. Alligevel dukker der nye op...

Så tak for en dejlig reminder om, at en anderledes måde at gøre tingene på ofte giver pote. Hvis du også var med til Aminotastic om aftenen, så ved du sikkert, at det allerværste der kan ske er, hvis ingen hører den falde til jorden. Og ud fra dit indlæg, så skete det ikke...

Ha' en god dag.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Hej Emil & Michael.

Tak for jeres ord, det bringer min motivation frem for at hjælpe endnu mere Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:37

Glenn Kibsgaard:

Hej Emil & Michael.

Tak for jeres ord, det bringer min motivation frem for at hjælpe endnu mere Yes

Forresten, er helt vild med din blog, syntes det er rigtig fedt alt det du skriver! :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 09:39

Hej Glenn

Dejligt at tingene lykkes for dig.

Jeg kunne godt tænke mig også at høre lidt om dit emne, at spinde guld på sine emails.

Har du et godt tip?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

Hej Bjørn.

Jeg var med til Aminotastic men måtte gå tidligt hjem pga sygdom, så jeg mistede muligheden for at netværke med jer alle Crying

Selvom en super handling skulle falde til jorden, så lærer man en masse, som man kan gøre anderledes til næste gang.

En win-win situation Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Piaemilia:

Hej Glenn

Dejligt at tingene lykkes for dig.

Jeg kunne godt tænke mig også at høre lidt om dit emne, at spinde guld på sine emails.

Har du et godt tip?

Hele indlægget ligger her til fri benyttelse (klik her).

Måske kan det give dig inspiration og lidt forståelse for effektiv emailsstrategi.

Har du spørgsmål, så kontakt mig Big Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 10:37

Hej Glenn

Hvor ser den blog flot og indbydende ud. Jeg kunne også godt tænke mig at få en blog, men er ikke en ørn til det tekniske. Jeg skriver dog af og til på www.levlykkeligt.dk hvis du får en ledig stund er du velkommen til at kikke forbi.

Jeg er uddannet på kunsthåndværkerskolen og kan egentlig bedst lide at lave kunst. Jeg er igang med et Cover til den irske musiker Pat Kellys nye CD og havde besluttet at nu skulle dagen helliges at gøre det færdig, men jeg har også et kursus, som handler om at finde ind til sig selv og sine sande værdier og lave en collage, der illustrerer guldkornene.

Men at markedsføre og sælge dette kursus trækker virkelig tænder ud.

Jeg glæder mig til at blive meget klogere af at læse din blog til morgenkaffen.

Ja, for selvom jeg har været oppe siden kl 7.00 er der ikke blevet tid til det endnu.

Hvis jeg kan hjælpe dig med noget, står jeg også meget gerne til rådighed.

Du virker til at være en yderst spændende og inspirerende person.

Du fortjener et kunstværk lige så sprudlende som dig selv.

Hav en rigtig god dag!

Pia Hede

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)