Min gamle Iphone har været udsat for en mild vandskade ( den er ikke tabt i toilettet, den har ligget i min bukselomme som er blevet gennemblødt af regnvejr ), men slem nok til at den ikke kan tænde. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor ødelagt den er, men når jeg stikker telefonen ind i opladeren sluger den ikke strøm i sig, men der kommer et billed frem af et batteri så jeg tror at selve skæmen er okay. Det kan også godt være at der er noget galt med lyden, for den siger ingenting når man stikker oplader stikket ind. Jeg har haft den siden 16 april 2009 med et Sonofon abb. Der er 8 gigabite - der er tale om den version der ikke har videokamera ( kun almindeligt kamera ) ( tror bare at det er den version der blev udgivet først ) på fakturaen står der bare "Apple iPhone 3G" Du får også opladeren med i købet. Startprisen for dette håndværker tilbud er kun 1 krone. Jeg modtager kun bud i denne tråd. Sluttidspunktet er i morgen- tirsdag 6 april klokken 16:00 Hvis I har nogen spørgsmål så skal jeg nok besvare dem så godt jeg kan.
|
1 kr.