Jeg bliver selvfølgelig den eneste administrator for gruppen, og kan altså håndtere den som jeg vil. (sende beskeder til medlemmer, ændre billede osv.) |
Så er det nok et fint køb :)
Jeg bliver selvfølgelig den eneste administrator for gruppen, og kan altså håndtere den som jeg vil. (sende beskeder til medlemmer, ændre billede osv.) |
Så er det nok et fint køb :) |
Hej Raadman Jeg kan ikke helt forstå hvorfor ikke du blot starter din egen Facebook Fanside. Jo 1140 medlemmer er da en del, men får du opbygget en god plan om hvordan indhold og reklame skal bruges på FB fansiden, hvorfor så ikke starte en selv i Betnyt´s navn? Det selvfølgelig vigtigt at din Fanside får de rigtige medlemmer. Vha af noget godt indhold og nogle gode tiltag vil jeg tror med den rette twist, at i hurtigt kan få stablet en lignede Fanside på banen. Det handler selvfølgelig også om, at i har de rigtige skills til at gøre det. Men da jeg kan forstå på dine indlæg, at du selv vil poste godt indhold – går jeg ud fra du nogenlunde har styr på dette. Omvendt, hvor mange timers arbejde skal der bruges på at skabe en Fabookfanside af den kalibre? Hvis du skal bruge 10 timer på at komme op på det niveau, er 50 kr. i timen så godt nok? |
Der vil jeg gerne lige indskyde at for at få den mængde aktivet der er i gruppen nu - og den mængde mennesker der er, vil det tage min. 3-4 timers arbejde med de mest effektive metoder for selv mig at gøre det. Nu hvor gruppen er på under 5000 fans er der jo mulighed for at sende en facebook besked ud til samtlige medlemmer omkring den service Raadman tilbyder. Men 500.- er altså ikke mange penge at betale for et "personligt forhold" igennem facebook til 1100 forbrugere. |
@ Rene. Siden har selvfølgelig sin egen fanside som jeg skriver i tidligere indlæg. Denne arbejdes der selvfølgelig også meget på at få optimeretant. Siden har pt. 213 fans. Link til denne kan du se i tidligere indlæg. Som jeg også skriver tidligere vil jeg ikke ændre specielt meget på konceptet i den nye gruppe. Maks 20% reklame for betnyt og 80% traditionelt koncept. Som Alexander skriver vil det tage en del tid at få en gruppe af samme slags op på det samme niveau, hvis jeg blev ansøgt til denne og allerede var medlem af den anden, som allerede er forholdsvis stor, ville jeg da også personligt afvise den. Mvh. Raadmand |