Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger TEAM til ny opfindelse.. stensikkert!

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at høre mere.

 

Simonhoejlund@gmail.com

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at gøre en af følgende eller en kombination:

1. Du inviterer til et møde i København - på Regus eller tilsvarende steder med mulighed for præsentation overfor interesserede. Vær skarp i udvælgelsen for deltagerne.

2. Kontakt ham her http://www.amino.dk/forums/t/85698.aspx og tag et møde med ham i den kommende uge.

Der er ingen grund til at give yderligere oplysninger her.

 

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon: noteret.. :)

 

Lagersalg: tak for svar. jeg synes ikke selv jeg pt. har nok til 1. punkt men prøver lige at kontakte ham..

 

Andre der har noget at byde ind med ? :) feel free

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tim, måske du skulle overveje at få patent på ideen først!!

hvis der allerede er info ude om din maskine så kan det ikke lade sig gøre at få den patenteret og alle kan frit kopiere den efter du har lanceret den!!

få patent på din ide først, derefter lad alle involverede der er interesseret underskrive en NDA, så har du gjort hvad du kunne for at sikre din forretning fremover.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. alle der ved noget om det indtil videre har underskrevet NDA og var også i sinde at alle der bliver involveret her skal skrive under på.. 

hvad koster sådan et patent.. det skal jo være verdensdækkende? det tror jeg slet ikke jeg har penge til?

 

kan man ikke klare den uden patent indtil den er lavet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Krupsdahl:

Okay.. alle der ved noget om det indtil videre har underskrevet NDA og var også i sinde at alle der bliver involveret her skal skrive under på.. 

hvad koster sådan et patent.. det skal jo være verdensdækkende? det tror jeg slet ikke jeg har penge til?

 

kan man ikke klare den uden patent indtil den er lavet?

man kan få patent til enkelte lande, men en start kan da være i danmark og så et par store lande omkring os i europa.

man kan for et mindre beløb få patentdirektoratet til at lave en forundersøgelse om den allerede er opfundet, og du kan også selv søge i diverse patent kataloger på nettet om det allerede er opfundet.

det behøver ikke at koste en formue at få din ide patenteret med beskrivelse og tegninger. hvis du kan få patentet på plads står du langt stærkere til at få investorer ind over da deres ide er sikret inden de kaster penge ind i det.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne kontakte mig nærmere for synes at det lyder som en meget spændene investere.

petersen.shane@hotmail.com

Med venlig hilsen

Shane 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Stensikker ide om en maskine til noget andet, jeg har fundet en ingeniør som er et en mandsfirma og jeg har en super progrsmmør vi har tænkt os at lave et firma omkring min ide men jeg tænkte om du smed din ide ind i projektet og får med i firmaet, jeg ved godt det er et sats for os begge men det er nemmere ar være et team?

Jeg har også en pengemand bag projektet.

Preben

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Foreslår dig at kigge på StartUp Weekend Copenhagen (http://copenhagen.startupweekend.org/) ... og StartUpbootcamp copenhagen (http://www.startupbootcamp.dk/)...

Der er der mulighed for dig

StartUp Weekend er denne kommende weekend 9-11 april

Og StartUpbootcamp skal man tilmelde sig til senest engang i slutningen af april.

Go'  vind med det hele.

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt indskyde, at man som udgangspunkt skal undgå investorer i det de forventer at få deres investering mange gange igen og der er andre løsninger end investorer....

preben

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)