Hej Alle Aminoer..
Jeg ved godt dette sted muligvis ikke er det rette at søge, men nu prøver jeg at give det et skud alligevel og se om ikke man har lov at være heldig. Jeg er 21 år og bosat i kbh. Jeg har nu i 1 års tid haft en knald god idé som jeg godt kunne tænke mig at få udført, problemet er som så mange ved jo bare at man ikke lige helt har pengene til det og viden nok. Jeg HAR været til møde med ingeniørfirmaer som synes det var en skide god idé men som pga. firmaets størrelse ikke turde satse hele butikken på den opfindelse. og jeg er nu gået en lille smule i stå.
Først og fremmest søger jeg et team af gode kompetencer som sammen vil kunne få den opfindelse frem. Jeg er ikke 100% på hvad jeg helt præcis skal bruge, men noget alla: en Teknisk mekanikingeniør, en advokat, en elektronikingeniør, en eller flere investorer og en der er hård til 3d tegning. I første omgang tror jeg det er nok.. Jeg har en "gammel" forretningsplan som måske godt kunne trænge til en opfriskning og en masse beskrivelser af den her maskine jeg har i hovedet. både på tekst og billeder. Har fået at vide at prototypen nok ville koste omkring 200.000 inkl. arbejdstimer for et ingeniørfirma at lave fra bunden.. Kan sige at det er en maskine som ikke er set før og er til diverse gå i byen steder.
Det Team der bliver valgt får selvfølgelig ALT info til det første møde. Jeg er selv en forholdsvis travl mand men brænder for det her projekt, så det er vigtigt at de andre i teamet også brænder for det og har TID og Penge til at ville være med, for ellers bliver det blot et flop. Det skal siges at jeg ikke er interesseret i at blive rig på den her opfindelse, men blot få den ud i livet så andre kan få glæde af den så derfor bliver der intet bondefangeri. sådan som jeg har tænkt det indtil videre er det at alle smider ligemeget og får ligemeget igen.. men måske mere om det senere hen i processen?
Hvis der er nogen der har nogle anbefalinger så kom GERNE med dem.. :)
Mvh. Tim Krupsdahl |
Hvad er ideen så?