Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger TEAM til ny opfindelse.. stensikkert!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer..

Jeg ved godt dette sted muligvis ikke er det rette at søge, men nu prøver jeg at give det et skud alligevel og se om ikke man har lov at være heldig.

Jeg er 21 år og bosat i kbh.

Jeg har nu i 1 års tid haft en knald god idé som jeg godt kunne tænke mig at få udført, problemet er som så mange ved jo bare at man ikke lige helt har pengene til det og viden nok.

Jeg HAR været til møde med ingeniørfirmaer som synes det var en skide god idé men som pga. firmaets størrelse ikke turde satse hele butikken på den opfindelse. og jeg er nu gået en lille smule i stå.

Først og fremmest søger jeg et team af gode kompetencer som sammen vil kunne få den opfindelse frem.

Jeg er ikke 100% på hvad jeg helt præcis skal bruge, men noget alla: en Teknisk mekanikingeniør, en advokat, en elektronikingeniør, en eller flere investorer og en der er hård til 3d tegning. 

I første omgang tror jeg det er nok..

Jeg har en "gammel" forretningsplan som måske godt kunne trænge til en opfriskning og en masse beskrivelser af den her maskine jeg har i hovedet. både på tekst og billeder.

Har fået at vide at prototypen nok ville koste omkring 200.000 inkl. arbejdstimer for et ingeniørfirma at lave fra bunden..  Kan sige at det er en maskine som ikke er set før og er til diverse gå i byen steder.

Det Team der bliver valgt får selvfølgelig ALT info til det første møde. 

Jeg er selv en forholdsvis travl mand men brænder for det her projekt, så det er vigtigt at de andre i teamet også brænder for det og har TID og Penge til at ville være med, for ellers bliver det blot et flop.

Det skal siges at jeg ikke er interesseret i at blive rig på den her opfindelse, men blot få den ud i livet så andre kan få glæde af den så derfor bliver der intet bondefangeri. sådan som jeg har tænkt det indtil videre er det at alle smider ligemeget og får ligemeget igen.. men måske mere om det senere hen i processen?

Hvis der er nogen der har nogle anbefalinger så kom GERNE med dem.. :)

Mvh. Tim Krupsdahl

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:01

Hvad er ideen så?

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 19:02

...

lad nu vær

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:10

Jeg forstår godt hvad du mener.

Men Amino er nok det mest ressource stærke mødested du finder online. Så hvorfor ikke fortælle bare en anelse om din idé, så kan det jo være at du tænder folk der læser din tråd og som måske er indenfor der felt..

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 19:13

jamen jeg magter bare ikke det med at der lige pludselig er nogen der render med idéen fordi man har fortalt for meget.. og JEG ved for at være helt ærlig ikke helt hvor grænsen er..

Men kan sige at det er en maskine som indeholder både mekanik,elektronik,lys og køling og skal sælges til diskoteker eller lign.

Dimensioner er noget alle 1 meter høj og en halv bred og en halv dyb.. 

materialer aner jeg ikke noget om endnu..

Den er ikke opfundet endnu, men wanted NÅR først den er fremme..

Den har et underholdningselement eller to..

ved ikke hvor meget mere jeg lige kan sige..

hvad vil folk gerne høre evt.?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:20
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 19:22

Jeg har aldrig prøvet det her før så er en anelse ny...

men jeg kunne forestille mig min. var vel 100.000 for at holde det på et minimum antal mennesker der involveres, da udkastet så vil være større til alle..

jeg vil gerne indrømme jeg ikke ved noget som helst endnu før jeg har samlet teamet og få snakket det hele igennem med nogle ordentlige fagmænd der ved noget om det..

så sorry for det lidt sløsede svar..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:26

Tim Krupsdahl:
Jeg har aldrig prøvet det her før så er en anelse ny...

Så var det måske netop en ide at søge lidt på hvordan andre gør :)

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:29

Det helt i orden.

Men , det skræmmer mig en smule at du ikke regner med at tjene gode summer på et projekt du VED vil blive efterspurgt og blive en succes. Hvis jeg som investor, skulle ofre 100.000 af mine penge, så jeg gerne et afkast der er min risiko værd - Håber du kan følge mig.

Simon

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Skrevet kl. 19:32

Hov, jamen jeg har skam intet sagt om at afkastet ikke bliver stort ? :)

jeg pointerede bare at det ikke var det jeg fokuserede på, men selvfølgelig vil der blive tjent på det..

jeg kan godt stille et hurtigt regnestykke op..

Hvis den bliver solgt for lad os sige ca. 60-90.000 kr.. alt afhængig af materialer og aftaler.

så kan du sælge en til hvert eneste diskotek i hele verden.. det må da siges at være lidt penge?...

man kan sige at en investorer kan i første omgang måske også godt undværes hvis folkene jeg finder har lyst til at smide et mindre beløb i for at få prototypen fremstillet, så har man noget at vise investorerne....

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)