Hej. Er der nogen der har et sådan ur til salg eller kender nogen som har? Et link til en pålidelig hjemmeside hvor i evt har købt et Rolex kan også bruges. Tak for hjælpen
|
På forsiden :-)
Hej. Er der nogen der har et sådan ur til salg eller kender nogen som har? Et link til en pålidelig hjemmeside hvor i evt har købt et Rolex kan også bruges. Tak for hjælpen
|
På forsiden :-) |
Du kan prøve at kigge på www.lauritz.com :) |
Tak :-) |
Hej Simon Her er et par sider, du skal tjekke ud: - My-Pleasure.dk (Ham fyren derinde kan helt sikkert hjælpe dig)
|
Vil klart anbefale en side som www.vintageure.dk som Simon også henviser til, her er det bl.a. muligt at læse lidt om andres oplevelser med en evt. sælger. (via forum), tror siden går for at være blandt de absolut mest seriøse i DK. Det stille store krav til dig (stor viden om Rolex) at købe det på eks. www.lauritz.com. Go jagt /Almulimann |
Lauritz.com kan på det kraftigste frarådes, hvis du vil være sikker på ægteheden! |
Jeg købte mit 16610 fra Watchfinder.co.uk - super service og gode priser. Mit ur var nyt, men kan se dem de har derinde nu er lettere brugt. Prisen er så også derefter, mellem 22.000 - 25.000, mens mit kostede ca. 33.000 fra nyt. Herhjemme var prisen 38.000. Hvis du vil købe privat kan du sikkert finde en bedre handel, og jeg har set dem nede omkring 19.000 for et i god stand med B&P (box and papers). |
Jeg vil tro, at der også er en del penge at spare ved at købe uret under f.eks. en ferie eller lignende i udlandet. Men måske du kan forhandle en god pris hos Klarlund eller andre urmagere som forhandler Rolex i DK? |
Det er ikke billigere i udlandet! Har været hos Klarlund og er blevet forelsket i jubilæums uret "50th submariner" med en grøn krans. Nu må vi se om det bliver det :-) |