Har du en sodavand maskine (sådan somi mcd), så har vi følgende cola,fanta,sprite 20 liter til kun 1000 + moms! |
Så du har sirup og kulsyre til 20 liter?
Øvvv var det et seriøst spørgsmål eller bare en sjov bemærkning..:) Men som sagt vi har cola,cola light, fanta,sprite,lemon |
Så de der sodavands anker der er på mac d. Dem har du sodavand til i 20 L dunke? 1000 kr pr. dunk eller hvad? :) |
Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.
Et typisk kulsyre anlæg på de fleste fastfood steder mv. består af ren sirup, som herefter blandes med vand og kulsyre. Disse "kasser" med sirup kommer typisk i 5, 10 og 20 liter (gjorde de ihvertfald i gamle dage). Såvidt jeg husker er blandingsforholdet x 5. Dvs. 20 liter sirup giver 100, det er jeg dog sikker på at trådstarter kan afkræfte eller bekræfte. Siruppen kan ikke bruges uden det rette anlæg, så dette tilbud er målrettet til dem der har faciliteterne til det. Trådstarter > Det kunne være relevant at vide udløbsdatoen på dem. Vh
|
Det giver en pris på 50kr. pr liter det er sku da ikke billigt ? eller hvad ? |
Hæng mig ikke op på blandingsforholdet. |
Man plejer at sige at bægerne til sodavanden er dyrere end selve sodavanden. Så kan man jo med den information, begynde at regne på hvor mange liter sådan 20 liter sirup giver i sodavand. |