Jeg har et gavekort fra oplevelsesgaver.dk: 1 x Pilot for en dag * Varighed: 1 time - 20min i luften Har du altid drømt om at flyve? Nu har du muligheden for at få en smagsprøve på livet som pilot. En erfaren flyveinstruktør starter med at fortælle lidt flyvningens grundprincipper, og herefter får du en gennemgang det lille 4-personers fly og får information om instrumenterne i cockpittet. Og så er du kaptajnen. Du taxier selv ud til startbanen og skal selv tage imod starttilladelse fra tårnet. Slip nu bremsen, giv gas og træk i rattet – og så er du i luften. Du har enerådigt styrpinden under den 20 minutters flyvetur, og flyveinstruktøren ved din side giver kun gode råd. Glæd dig til den helt særlige fornemmelse, det er at styre et fly i luften, og nyd den storslåede panoramaudsigt undervejs. Hvorfor sælger jeg? I øvrigt vil jeg lige henlede opmærksomheden på denne mail jeg fik på et tidspunkt: Hej opl.kunde Vi skriver til dig, fordi du har købt et oplevelsesbevis til ”Pilot for en dag” gennem Oplevelsesgaver.dk a/s Vi har desværre været nødt til at opsige samarbejdet med AirDanica, da de gennem de sidste 3 måneder ikke har været på vingerne. Vi har derfor fundet en ny samarbejdspartner som vil tilbyde samme oplevelse. Flyet vil dog være en Cessna 172 i stedet, hvilket betyder, at der er mulighed for at tage en med passager med efter eget valg. Flyvningen foregår alle weekend fra og med første weekend i juni mellem kl. 9 og 18. Såfremt du ønsker at leve pilotdrømmen ud bedes du kontakte Oplevelsesgaver.dk a/s for booking af tid og sted. Har du købt gavekortet til en heldig gavemodtager, håber vi du vil give beskeden videre. Tak for ulejligheden :o) Mange hilsner Nicolai Bille Krogh Opl.manager
Med venlig hilsen |
Byder 1 kr